نمایش "شهسوار و شاهزاده"با طراحی و کارگردانی مریم معترف که در تالار مولوی اجرا می‌شود، با حضور کارگردان و بازیگران در فرهنگسرای ابن‌سینا نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش "شهسوار و شاهزاده"، این نمایش شنبه، 28 بهمن‌ماه، ساعت 17 در فرهنگسرای اندیشه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. در جلسه نقد این نمایش، کارگردان، بازیگران و اعضای باشگاه تئاتر فرهنگسرای اندیشه حضور دارند.
"شهسوار و شاهزاده" نوشته زورایر خالاپیان، نویسنده ارمنی است که توسط آندرانیک خچومیان ترجمه شده و با هنرمندی بیش از 20 بازیگر، به صحنه می‌رود. این نمایش با نگاهی طنز آلود، دن‌کیشوت را به ملاقات هملت می‌برد و قصه‌ای کمدی - تراژدی از رویارویی این دو شخصیت شناخته شده ادبیات نمایشی جهان را روایت می‌کند. در این نمایش پهلوانی که در توهم یاری مظلومان و مبارزه با ظلم و ستم است در سفری به جستجوی برپایی عدالت ساختگی‌اش می‌رود و شاهزاده او را به دربار دعوت می‌کند. شهسوار با شاهی آشنا می‌شود که برادر خود را کشته و با بیوه‌ او ازدواج کرده و آدمکش و خائن است...
افشین زارعی، اسماعیل بختیاری، رضا امامی، حمید معدن‌کن، حسن محمدی، مهدی رحیمی، رضا علوی، کامبیز طلایی، سعید فانی و شراره پورخراسانی از جمله بازیگران این نمایش هستند.
طراحی صحنه "شهسوار و شاهزاده" را مجید فشخامی و طراحی لباس را شهرزاد شفیعی برعهده داشته‌اند. شراره پورخراسانی به عنوان دستیار کارگردان و هادی کاظمی به عنوان طراح نور با اجرای این نمایش همکاری دارند. پوستر "شهسوار و شاهزاده" توسط مرتضی اتابکی طراحی شده  و طراحی گریم و آکسسوار آن را محمد محمدی برعهده داشته است.
این نمایش هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن اصلی تئاتر مولوی به صحنه می‌رود و رزرو اینترنتی بلیت در نشانی www.tiwall.com  میسر است.
حضور در جلسه نقد و بررسی نمایش "شهسوار و شاهزاده" برای عموم آزاد است. این جلسه شنبه 28 بهمن ساعت 17 در فرهنگسرای ابن سینا به نشانی شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین شمالی، روبروی بیمارستان بهمن برگزار می‌شود./ي2
برچسب ها: نقد ، نمایش ، شهسوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.