سرمربیان دو تیم صنایع ماهشهر و فولاد ماهان از شرایط تیمشان پیش از رویارویی در مرحله پلی آف می گویند.

علی توفیق سرمربی تیم صنایع ماهشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد شرایط تیم خود توضیح داد: تیم ما از اواسط هفته گذشته بدون من، بازیکنان خارجی و لاله زاده تمرینات را شروع کرد من که به همراه تیم نوجوانان در تورنمنت فجر شرکت داشتم، بازیکنان خارجی به مرخصی رفته و از روز جمعه 20 بهمن به تمرین برگشتند و یونس لاله زاده هم در تمرینات تیم ملی حضور داشت.

*لاله زاده هنوز به تمرینات تیم نیامده است

وی ادامه می دهد: تمرینات گروهی خود را از دو روز قبل شروع کردیم اما مشکل فعلی آسیب دیدگی یونس لاله زاده است که به همین خاطر هم بعد از مسابقات غرب آسیا در تهران مانده، امیدوارم مشکل وی جدی نباشد.

سرمربی صنایع در مورد تغییر بازیکن خارجی تیم تأکید کرد: در نهایت همین بازیکنان خارجی را حفظ کردیم بودجه تیم ما هنوز هم تصویب نشده است و با همین شرایطی که داریم، پیش می رویم.

توفیق در مورد تیم فولاد ماهان حریف مرحله اول پلی آف اشاره کرد: ماهان تیم واقعا کاملی است و در تمام پست ها به اندازه کافی بازیکن و تجربه دارد.

به علاوه اینکه کادر فنی بسیار خوب و سازماندهی قوی ای دارد تیمی که به دنبال قهرمانی است باید مثل قهرمانان تدارک ببیند ماهان هم تمام این جوانب یعنی تدارک خوب و بازیکنان قوی را دارد.

وی گفت: بازی مقابل ماهان با وجود خانگی بودن و داشتن امتیاز تماشاگران ساده نیست اما تلاش می کنیم مثل گذشته بازی خوبی انجام دهیم.

*صادق زاده: بیشتر تمریناتمان را با 9 نفر انجام دادیم

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان هم در مورد شرایط تیمش گفت: با توجه به حضور 3 بازیکن ماهان در ترکیب تیم ملی با 9 نفر در این مدت تمرین می کردیم تا زمانی که این بازیکنان هم به تیم ملحق شدند.

وی در مورد مصدومان تیم اضافه کرد: امجد کم و بیش شرایط بهتری دارد اما فلاحت را برای ادامه فصل از دست داده ایم خوشبختانه سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

صادق زاده در مورد حریف مرحله اول پلی آف گفت: در این شرایط زمانی هیچ حرفی را نمی توان دست کم گرفت و براساس بردهای فصل عادی وارد مرحله پلی آف نمی شویم تمام تلاش خود را هم از همین مرحله در بازی ها می گذاریم./آق

برچسب ها: مرحله ، اول ، پلی آف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار