رئيس‌جمهور در حكمي عبدالرضا شيخ‌الاسلامي را به عنوان معاون رئيس‌جمهوري در امور اجتماعي منصوب و اظهار اميدواري كرد وي همچنان يار و مددكار دولت و همكاران خود و خدمتگزار ملت شريف ايران باشد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور در حكمي عبدالرضا شيخ‌الاسلامي را به عنوان معاون رئيس‌جمهوري در امور اجتماعي منصوب و اظهار اميدواري كرد وي همچنان يار و مددكار دولت و همكاران خود و خدمتگزار ملت شريف ايران باشد.


متن اين حكم به شرح زير است:


بسم الله الرحمن الرحيم

فرهيخته ارجمند جناب آقاي دكتر شيخ‌الاسلامي

با توجه به تعهد و ايمان و تجربيات و سوابق درخشان و ارزشمند و به استناد اصل يكصد و بيست و چهارم قانون اساسي جنابعالي را به عنوان "معاون رئيس‌جمهوري در امور اجتماعي" برمي‌گزينم.

رسيدگي به امور اجتماعي كه دايره وسيعي از موضوعات مرتبط با زندگي عمومي مردم را در بر مي‌گيرد بسيار مهم است. توسعه بيمه و بهداشت و تأمين اجتماعي، رفاه عمومي و امور كارگري، تكميل طرح عظيم پزشك خانواده و ده‌ها عنوان ديگر از موضوعاتي است كه بروز نقصان در آنها زندگي بخش‌هاي وسيعي از مردم را تحت تأثير جدي قرار مي‌دهد.

اينجانب جنابعالي را به علم و تدبير و امانت و فداكاري و همچون برادري دلسوز مي‌شناسم كه عمر خود را وقف خدمت بي‌منت به ملت بزرگ و انقلاب عظيم اسلامي نموده‌ايد.

جنابعالي در دوره تصدي وزارت تعاون، كار و امور اجتماعي كه از ادغام سه وزارتخانه ايجاد شده است و قبل از آن در مديريت‌هاي گوناگون همواره با تمام وجود در خدمت ملت و در انجام وظايف موفق بوده‌ايد. با مديريت خوب شما براي اولين بار با هماهنگي بين كارگران و كارفرمايان و همه دست‌اندركاران بخش‌هاي گوناگون بيمه و بازنشستگي و تعاون و رفاه، آهنگ زيبايي از همدلي و خدمت نواخته شد و خدمات كم‌نظيري به كشور عرضه گرديد.

ضمن تقدير مجدد از همه تلاش‌هاي مخلصانه شما اميدوارم در مسئوليت "معاون رئيس‌جمهوري در امور اجتماعي" همچنان يار و مددكار دولت و همكاران خود و خدمتگزار ملت شريف باشيد و همه همكاران شما را ياري خواهند كرد.

مطمئن هستم كه در اين مسئوليت نيز خوش خواهيد درخشيد.

اميدوارم همچون گذشته با عنايت خداوند متعال و با ايمان و عشق و مجاهدت و تحت توجهات حضرت ولي عصر (ع) در انجام خدمات موفق باشيد.

محمود احمدي‌نژاد
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار