دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان فهرج گفت: کلوت‌ها، تپه‌های شنی و آثار تاریخی قلعه خاکی فهرج آماده بازدید مطلوب از گردشگران نوروزی هستند.

رضا میراولیایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان اظهار داشت: شهرستان فهرج با سابقه کهن تاریخی و داشتن جاذبه‌هایزیبایطبیعی شامل کلوت‌ها، تپه‌های شنیو آثار تاریخی قلعه خاکی مربوط به دوران ساسانی و میل نادری در ایام عید نوروز آماده بازدید میهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه میل نادری یکی از آثاریست که در مسیر جاده ترانزیتی کرمان – زاهدان قرار دارد خاطرنشان کرد: ایناثر باقیمانده از دوران سلجوقی در ایام نوروز پذیرایمیهمانان نوروزی است که به جنوب شرق ایران سفر می‌کنند.

میراولیایی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رفاه و خدمات‌دهی به مسافران در ستاد تسهیلات نوروزی فهرج بیان داشت: برگزاری ایستگاه‌های اطلاع‌رسانیبا همکاری هلال‌احمر، آماده‌سازی واحدهای پذیرایی بین شهری و مکان اسکان میهمانان نوروزی از جمله برنامه‌های این ستاد است.

نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در فهرج افزود: برایراهنمایی مهمانان نوروزی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در ورودی شهر فهرج مستقر می‌شوند و اقدام به توزیع بروشور برای راهنمایی میهمانان می کنند.

میراولیایی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان فهرج در مسیر جاده کرمان – زاهدان قرار دارد همه ساله تعداد زیادی از میهمانان نوروزی وارد این شهرستان می‌شوند.

وی افزود: خرمای مضافتی سوغات این منطقه است که مسافران نوروزی می‌توانند آن را به راحتی در این منطقه تهیه کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.