مدیر كل تعزیرات حكومتی استان مركزی گفت: این اداره كل رتبه ششم كشور در رسیدگی به پرونده تخلفات اقتصادی در سه حوزه كالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق كالا را دارد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مختاری در جمع خبرنگاران افزود: 11 هزار و 666 پرونده با ارزش 108 میلیارد و 679 میلیون و 539 هزار ریال در 10 ماه سال جاری در این استان مورد رسیدگی قرار گرفته است .

وی ادامه داد: هفت هزار و 736 پرونده به ارزش بیش از 46 میلیارد و 858 میلیون مربوط به تخلفاتی همچون كم فروشی، گران فروشی و تقلب بوده است.

مدیر كل تعزیرات حكومتی استان مركزی بیان كرد: تعداد پرونده ها در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد كاهش و عملكرد برخورد با پرونده ها یكصد و 15 درصد افزایش داشته است.

مختاری اظهار كرد: دو هزار و 502 فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان و 233 فقره پرونده نیز در بخش مبارزه با قاچاق كالا در 10 ماه سال جاری تشكیل شده است.

وی بیان كرد: 124 پرونده نیز به ارزش 16 میلیارد ریال مربوط به پرونده های عرضه سوخت از مجاری غیر مجاز بوده است.

مدیر كل تعزیرات حكومتی استان مركزی با یادآوری نظارت دولت بر واحدهای زیر نظر خود بیان كرد: 28 پرونده نیز در بخش های دولتی تشكیل شد كه برخی مربوط به گران فروشی بوده است.

مختاری ادامه داد: زمان رسیدگی به پرونده ها از یك ماه به 14 روز كاهش یافته كه این نشان دهنده برخورد هر چه صریح تر با متخلفان است.

وی خاطرنشان كرد: در طرح برخورد و دستگیری متهمان كه به صورت مشترك با نیروی انتظامی اجرا شد 23 پرونده تشكیل كه برخی متهمان دستگیر و برخی حدود هشت میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.