مشاور مدیرعامل شرکت توانیر گفت: صنعت آب و برق یکی از صنایع مهم و محوری کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

سید هادی وهابی در پنجمین همایش ایثار صنعت آب و برق خراسان جنوبی اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن سبب خلق حماسه‌ای کم‌نظیر در ایران اسلامی شد و این حرکت عظیم تنها نقاط امید دشمن از ملت ایران را ناامید ساخت.

وی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کردند به دلیل مشکلات اقتصادی و آثار تحریم‌های شدید مردم در این راهپیمایی حضور بسیار کمرنگ خواهند داشت ولی مردم بصیر، ولایی، دشمن‌شناس و وقت‌شناس ایران اسلامی در این صحنه هم تمامی طرح‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

مشاور مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به فرمایشات رهبری در آذر‌ماه 89 در جمع دانشجویان یادآور شد: معظم‌له در آن مراسم یک جمله کلیدی فرمودند که «هم‌اکنون دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد و هر کس با سلامت از این پیچ عبور کند، موفق است».

وهابی تصریح کرد: بسیاری از کارشناسان سیاسی غرب گفتند که در این پیچ تاریخی شخصیتی چون آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی وجود دارد و ملت ایران را در این پیچ تاریخی راهنمایی می‌کند.

آمریکا با هدف حکومت بر قلب جهان دست به ایجاد حادثه برج‌های دوقلو زد

وی افزود: طی دو سال گذشته شاهد اتفاقات و تحولات عظیمی در دنیا و منطقه بودیم و در این دو سال دیکتاتورهای بزرگی چون قزافی و مبارک و حکومت‌های فاسد آنها سقوط و به زیر آمد و دنیا دچار تحولات فراوانی شده است.

مشاور مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه آمریکا در سال 2001 با ایجاد حادثه برج‌های دوقلو در حقیقت به دنبال نقشه‌های بود تا حاکم مطلق قلب جهان یعنی خاورمیانه شود، گفت: بعد از آن حادثه با راه‌اندازی جنگ‌های مختلف در خاورمیانه و منطقه به دنبال اهداف خود بود.

وهابی با اشاره به فتنه 88 اظهار کرد: این فتنه یک کلید‌واژه و رمز داشت و آن هم تقلب بود که البته این مهم ماه‌ها قبل از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری طراحی و پی‌ریزی شده بود.

وی تصریح کرد: اما هوشیاری، بصیرت و ولایت‌مداری ملت و راهنمایی‌ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

مشاور مدیر عامل شرکت توانیر ادامه داد: اما هم‌اکنون دشمن به فکر توطئه دیگری به نام انتخابات آزاد است و از چندین ماه گذشته این موضوع را در اذهان عمومی جار می‌زند که ملت باید همانند گذشته هوشیار و بیدار باشند و فریب حربه‌های دشمنان را نخورند.

وهابی با اشاره به اینکه در راستای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی شاخص و معیار ملت ولایت فقیه است، افزود: غفلت و کم‌گذاری در راه انقلاب سبب بروز خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود.

وی متذکر شد: نقطه و محور استقامت و پایداری ملت ایران رهبری است.

مشاور مدیرعامل شرکت توانیر گفت: صنعت آب و برق یکی از صنایع مهم و محوری کشور است./س

برچسب ها: آب برق ، صنایع ، محوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.