نماينده اروميه درمجلس شوراي اسلامي در اخطاري با استناد به اصل ۱۰ قانون اساسی، گفت: خانواده به عنوان بنیان اساسی جامعه اسلامی به شمار می رود و یکی از مشکلات سازمان بهزیستی نوبت فرزندان است که اکثراً واجد شرایط هستند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نادر قاضی پور نماينده اروميه درمجلس شوراي اسلامي  در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۵ بهمن)  در اخطاری با استناد به اصل ۱۰ قانون اساسی، گفت: خانواده به عنوان بنیان اساسی جامعه اسلامی به شمار می رود و یکی از مشکلات سازمان بهزیستی نوبت فرزندان است که اکثراً واجد شرایط هستند.

وي همچنين افزود: دلالانی پیدا می شوند تا با کسی که فرزند را واگذار می‌کند معامله کنند و با داستان سازی، فرزند او را می ربایند و صاحب آن می شوند.

قاضي پور با بیان اینکه در سیستم نوبت دهی بهزیستی عدالت از بین می رود، ادامه داد: این روش بسیار بدی است که بافت زندگی جامعه را آشفته می کند و موجب فرزندفروشی می شود که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

وي در پايان اظهار داشت: اگر کسی فرزندش را بیرون بگذارد جرم است ولی اصلاحیه کمیسیون بر لایحه اعاده شده از شورای نگهبان درخصوص حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست موجب تشویق خانواده ها به این کار می شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار