به مناسبت 25 بهمن ماه، زادروز استاد نصرالله افجه ای، هنرمند خوشنویس، موزه هنرهای دینی امام علی (ع) اقدام به برگزاری مراسمی با حضور هنرمندان نموده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای دینی امام علی (ع)، این رویداد با حضور استاد افجه ای، هنرمندان و جمعی از علاقه مندان به آثار وی، روز چهارشنبه 25 بهمن ماه ساعت 18 در موزه برگزار می شود.
در بخش جنبی این رویداد، نمایشگاهی از آثار وی با همکاری و مشارکت موزه هنرهای معاصر تهران در طبقه همکف موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نمایش درمی آید.
این برنامه قرار است به صورت ماهانه از سوی مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شود و بهانه ای برای گردهم آیی هنرمندان است تا پاتوقی برای تبادل نظر میان هنرمندان جوان و پیشکسوتان عرصه هنرهای تجسمی باشد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مراسم می توانند به موزه هنرهای دینی امام علی(ع) واقع در خیابان ولی عصر(عج)، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره 35 مراجعه و یابا شماره 22024848 تماس حاصل نمایند.
نصرالله افجه ای از خوشنویسان نوگرا است که در سال 1312 تهران به دنیا آمده است
وی چندین دهه سابقه تمرکز بر روی هنرخطاطی دارد و با تکنیک های مختلف و مصالح و مواد متنوع در خوشنویسی نیز کار کرده و آثار متنوعی ‏را به وجود آورده است.
نصرالله افجه ای به دریافت نشان درجه 1 هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نایل شده است و‏ در هفتمین همایش چهره های ماندگار در آبان ماه 1387 به عنوان چهره برگزیده در رشته خوشنویسی انتخاب شد.
این استاد 79 ساله وفاداری اش را به خوشنویسی حفظ كرده و از مصالح نقاشی در خلق آثار خود بهره می برد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار