در اختتامیه جشنواره فجر اصفهان فیلم «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور کارگردان جوان بوشهری برترین فیلم از نگاه تماشاگران و «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» نیز بهترین فیلم از دیدگاه داوران شناخته شد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فجر اصفهان که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان اصفهانی و تهرانی با اجرای علی ضیاء برگزار شد برترین فیلم و عوامل از نگاه داوران و برترین فیلم از نگاه تماشاگران انتخاب شدند.

در بخش بازیگری مهران احمدی برای «روز روشن»، پانته‌آبهرام برای «روز روشن»، لیلا حاتمی برای «سر به مهر»، حمید فرخ‌نژاد برای «استرداد» طناز طباطبایی برای «هیس....دخترها فریاد نمی‌زنند» نامزد دریافت جایزه شدند که در نهایت پانته‌آ بهرام توسط داوران به عنوان بازیگر برتر انتخاب شد.

همچنین فیلم‌نامه‌های «سر به مهر»، از هادی مقدم دوست و حمید نعمت‌الله، «تنهای تنهای تنها» احسان عبدی‌پور، «هیس....دخترها فریاد نمی‌زنند» پوران درخشنده، «قاعده تصادف» بهنام بهزادی، «روز روشن» حسین شهابی نامزد دریافت جایزه فیلمنامه بودند که سر به مهر توانست جایزه داوران شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی را دریافت کند.

فیلم‌های «تنهای تنهای تنها» از احسان عبدی‌پدر، «سر به مهر» هادی مقدم‌دوست، «قاعده تصادف» بهنام بهزادی، «استرداد» علی غفاری و «هیس» پوران درخشنده نامزدهای بخش کارگردانی بودند که «تنهای تنهای تنها» توانست دیپلم افتخار و جایزه این بخش را کسب کند.

در بخش بهترین فیلم نیز «هیس.....دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده از میان نامزدهای دریافت جایزه شامل «سر به مهر»، «تنهای تنهای تنها»، «قاعده تصادفم و «روز روشن» توانست دیپلم افتخار و جایزه این بخش را کسب کند.

 جشنواره فجر اصفهان که از 24 بهمن‌ماه آغاز شده بود پس از 11 روز دیشب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
برچسب ها: جشنواره ، فجر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.