نشست نقد و بررسی نمایش «رپرتواری از آثار گروه تئاتر دن کیشوت با رونمایی از محسن» دوشنبه 19 دی ماه توسط کانون ملی منتقدان تئاتر ایران درتالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش، این جلسه پس از پایان اجرا برگزارخواهد شد ومصطفی محمودی ، امیر حسین سیادت و علی جعفری از اعضای کانون ملی منتقدان تئاتر ایران به نقد و بررسی این نمایشی می پردازند.
نمایش" رپرتواری از آثار گروه تئاتر دن کیشوت با رونمایی از محسن" به کارگردانی "علی اصغر دشتی" و طراحی ایده ودراماتورژی "نسیم احمد پور"هر روز به جز شنبه ها ساعت 19:30 در تالار چهار سو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.
این نمایش تاکنون با استقبال خوبی از سوی هنرمندان و منتقدان مواجه شده است و شهاب انوشا ، آرش بزرگ زاده ، نگار جواهریان ، عباس حبیبی ، مینا درودیان ، رامین سیار دشتی ، ناز شادمان ، حسن عقیقی ، فریبا کامران ، احسان کرمی ، بنفشه نجاتی و هدایت هاشمی در این نمایش بازی می کنند.
گفتنی است روز چهار شنبه14 دی ماه گروه "دن کیشوت" میزبان عکاسان رسانه ای و اعضای انجمن عکاسان تئاتر بودند که در یک اجرای ویژه پیش از اجرای عمومی برگزار شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار