ابراهیم صادقی فر در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:چرخه علم زمانی به نتیجه می رسد که پژوهش در خدمت آموزش، باشد و آموزش به معنای واقعی خود زمانی شکل می گیرد كه از فرآیندهای پژوهشی بهره مند شود.
وی در ادامه به ضرورت پژوهش و آموزش کار آفرینی در کشور پرداخت و تصریح کرد: به منظور توسعه کار آفرینی در کشورمان ضروری است تا نظام تعلیم و تربیت کار آفرینان نوپا به صورت اساسی بازنگری شود چرا که این امر اصلی انکار ناپذیر در پدید آمدن کار آفرینانی خلاق در جامعه است.
معاون پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: فرآیند تولید علم زمانی کامل می شود که تمام دوره های پژوهشی و آموزشی در یک چرخه مشخص و مناسب قرار گیرند./ز