معاون استانداری تهران از افتتاح 720 پروژه عمرانی تا 10 روز دیگر خبر داد و گفت: از هفته آخر اسفند ماه تا 15 فروردین ماه مجوز حفاری در شهرها صادر نخواهد شد.

محمدرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به میزان پروژه هایی که در ایام بهمن ماه افتتاح خواهد شد، گفت: تا 10 روز آینده 720 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 700 میلیارد تومان در تمام شهرهای استان تهران افتتاح خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه پروژه های سال 91 نسبت به سال گذشته رشدی 50 درصدی داشته است، ادامه داد: با توجه به تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان، خوشبختانه در میزان اعتبارات و تعداد پروژه ها با رشد 50 درصدی در استان روبرو بوده ایم.

محمودی افزود: این پروژه ها شامل مسکن مهر، راه و جاده، فضای سبز، فرهنگسرا، سالن ورزشی، استخر، جدول کشی، آسفالت معابر، خانه های روستایی، مکانیزه شدن جمع آوری زباله ها، تصفیه خانه آب و فاضلاب، کارخانجات صنعتی و صدها پروژه دیگر عمرانی است.

معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، اظهار داشت: تمام شهرداری ها و دهیاری های استان موظفند نسبت به نظافت معابر، خط کشی معابر، رنگ آمیزی شهر، لایروبی جوی ها، مرمت چراغ های روشنایی و دیگر اموری که مربوط به زیباسازی نمایه شهر است بپردازند.

وی تأکید کرد: با توجه به رفت و آمد گردشگران در ایام نوروز از هفته آخر اسفند تا 15 فروردین به هیچ عنوان مجوز حفاری در شهرها صادر نخواهد شد.

محمودی خاطر نشان کرد: تمام مراکز گردشگری، هتل ها و موزه های تهران با ارائه خدمات خوب و تخفیف مناسب در ایام عید نوروز در خدمت مردم و گردشگران خواهند بود./ز

برچسب ها: مسکن ، دهیاری ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.