کاپیتان تیم والیبال سایپا گفت: ما فردا مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد یک بازی سخت و سنگین را در پیش داریم.

پوریا فیاضی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید تیم بازرگانی جواهری گنبد را دست کم بگیریم آنها با وجود قرار گرفتن در قعر جدول رده‌بندی از انگیزه بسیار بالایی برای شکست ما برخوردارند.

کاپیتان تیم والیبال سایپا گفت: اگر بخواهیم در دیدار هفته پایانی دور برگشت تیم گنبد را دست کم بگیریم کلاه سر خودمان می‌رود و نتیجه را به آنها واگذار می‌کنیم، ما برای اینکه راهیابی‌مان به مرحله پلی‌اف قطعی شود نیاز به تک امتیاز بازی فردا داریم.

وی تصریح کرد:نتیجه این بازی تکلیف چهارمین تیم راه‌یافته به پلی‌اف را تعیین می‌کند. ما برای این بازی برنامه‌ریزی خاصی را در نظر گرفته‌ایم و با قدرت مقابل حریف صف‌آرایی خواهیم کرد.

فیاضی تصریح کرد: تیم بازرگانی جواهری گنبد شاید انگیزه‌ای برای کسب نتیجه و جایگاه خوب در جدول نداشته باشد ولی هر یک از بازیکنان بنا به انگیزه‌های شخصی خود به طور قطع مقابل ما قدرتمندانه بازی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ممکن است اهداف بازیکنان برای حضور قدرتمندانه در دیدار فردا پول و یا برای خودنمایی در مقابل تیم سایپا باشد این طور نیست که آنها بخواهند مقابل ما فقط راه بروند در تیم فصل دوم با توجه به آنکه ترکیب این تیم تغییر کرده است آنها با قدرت بالاتری در مقابل حریفانشان ظاهر شده‌اند این امر در حالی است که آنها تاکنون از هماهنگی بالاتری برخوردارند و مقابل ما با قدرت بیشتری ظاهر می‌شوند./مح
برچسب ها: فیاضی ، گنبد ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار