تیم ملی بوکس کشورمان در حال حاضر در اردوی مشترک با داغستانی ها به سر می برد و مسابقاتی نیز با این تیم انجام داده اند که پس از برگزاری 2 رقابت در روز چهارشنبه لیست اعزامی مشت زنان مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی بوکس جوانان کشور در اسفند ماه مسابقات قهرمانی آسیا فیلیپین را در پیش دارد.

از آن جایی که فدراسیون بوکس با مشکلات مالی عدیده ای دست وپنجه نرم می کرد قرار بر این شد که هیچ اردوی برون مرزی برگزار نشود و به جای آن تیم بوکس از داغستان برای برگزاری اردوی مشترک به کشور آمدند.

بر این اساس اردوی مشترک بوکسورهای جوانان کشور با داغستانی آغاز شد با برنامه ریزی های مشترک مربیان تیم های بوکس ایران و داغستان، قرار بر این شد تا دو دوره مسابقات میان بوکسورهای ایران و داغستان برگزار شود.

پس از برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانان در اوزان مختلف مشخص شد تا اینکه دور دوم رقابت ها نیز دیروز طی 10 بازی برگزار شد و بوکسورهای جوان ایران 5 بازی را بردند و 2 بازی را واگذار کردند و در 3 مبارزه نیز به تساوی دست پیدا کردند.

در مسابقات دیروز در وزن 56 کیلوگرم ارسلان عبداللهی و سید راغب آل بوشکه، در وزن 60 کیلوگرم، هادی کالوئی، در وزن 69 کیلوگرم، سالار طهماسبی به قهرمانی دست پیدا کردند.

در وزن 64 کیلوگرم احسان خدایاری و در وزن 81 کیلوگرم سیاوش امیدی بازی را به حریفانشان واگذار کردند.

هم چنین در وزن 49 کیلوگرم هومن طوقانی و در وزن 75 کیلوگرم مبین کهرازه و در وزن 91 کیلو گرم سینا قلعه بندی مقابل حریفانشان به تساوی دست پیدا کردند.

دو بازی نیز قرار است فردا چهارشنبه 25 بهمن برگزار شود.

در این رقابت ها در وزن 81 کیلوگرم سیاوش امیدی و سالار طهماسبی به مصاف هم می روند و در وزن 56 کیلوگرم نیز راغب آل بوشکه و ارسلان طهماسبی به مصاف هم می روند.

با برگزاری این دو رقابت لیست نهایی بوکسوران اعزامی به رقابت های آسیایی جوانان آسیا مشخص می شود./مح

برچسب ها: یابد ، یوباد ، تمینت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار