سرمربي تيم واليبال کاله آمل ضمن حساس بودن ديدار اين تيم مقابل ورامين گفت: يکي از زيباترين بازيهاي ليگ را فردا در ورامين شاهد خواهيم بود.

بهروز عطايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم متين ورامين جز تيمهاي بالاي جدول محسوب مي‌شود به طور قطع در اين ديدار هر 2 تيم تلاش مي‌کنند تا با بهره‌گيري از موقعيت‌هاي مناسب به امتياز مطلوب دست يافته و فصل دوم ليگ را با برد به پايان رسانند.

 سرمربي تيم واليبال کاله آمل تصريح کرد: در اين بازي سرنوشت تيمهاي دوم و سوم جدول رده بندي به طور قطعي مشخص مي‌شود هر 2 تيم براي رسيدن به اين مسأله مي‌جنگند. با توجه به اهميتي که اين ديدار دارد به طور قطع بازي سختي را در پيش داريم.

وي خاطر نشان کرد: حضور مهره‌هاي ملي پوش و با سابقه واليبال ايران در ترکيب 2 تيم شرکت کننده و شناخت دقيقي که هر 2 تيم از يکديگر دارند بازي را به مراتب سخت و سنگين مي‌کند.

عطايي ياد‌آورد شد: ما با توجه به شناخت از توانمنديها و پتانسيل‌هاي بازيکنان به منظور دستيابي به سه امتياز کامل بازي و همچنين نتيجه برد برنامه‌ريزي وسيع و گسترده‌اي را در نظر گرفته‌ايم.

وي يادآور شد: در صورتي که موفق به شکست تيم متين ورامين وکسب سه امتياز کامل بازي شويم، احتمال آنکه جايگاهمان در جدول رده بندي يک پله ارتقا پيدا کند بسيار است، در اين صورت ما در مرحله پلي آف باز هم با تيم متين ورامين هم گروه هستيم ولي بازي اول به ميزباني آمل برگزار خواهد شد./مح
برچسب ها: عطایی ، والیبال ، کاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار