هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آلومینیوم هرمزگان در آبادان دنبال امتیاز نباشد چون ما به شدت به امتیاز نیاز داریم.

رسول نوید کیا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آلومینیوم هرمزگان هم مثل ما شرایط خوبی ندارد اما آنها در آبادان دنبال امتیاز نباشند چون خودمان به شدت نیاز به امتیاز داریم و اجازه نمی‌دهیم آلومینیوم دست پر از آبادان خارج شود. این بازی برای ما خیلی مهم و حساس است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با برد این بازی خانگی را پشت سر بگذاریم.

هافبک تیم صنعت نفت آبادان افزود: آلومینیوم هرمزگان با کادر فنی جدید خود به آبادان می‌آید تا با کسب امتیاز شرایط بهتری در جدول داشته باشد. مظلومی از فوتبال آبادان و جو این شهر شناخت کاملی دارد و مطمئنا دنبال پیروزی است تا در اولین بازی خیلی چیزها را ثابت کند اما بد شانسی مظلومی و شاگردانش این است که ما به شدت به امتیاز نیاز داریم و نمی‌توانیم اجازه بدهیم آلومینیوم در آبادان امتیاز بگیرد به همین دلیل فکر نمی‌کنم آنها در آبادان شانس چندانی برای موفقیت داشته باشند.

نویدکیا در پایان گفت: صنعت نفت قطعا در لیگ برتر می‌ماند و ما اصلا به سقوط به لیگ یک فکر نمی‌کنیم. مطمئن هستم با درایت مدیران، تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت مردم آبادان در لیگ برتر می‌مانیم. تماشاگران ما طاقت ندارند دوباره صنعت نفت را در لیگ یک ببینند و به همین دلیل تمام تلاش خودمان را برای بقاء تیم در لیگ برتر می‌کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار