در راستاي اجراي بند دوم وظايف وزارت صنعت معدن و تجارت در خصوص شناسه دار كردن و ساماندهي انبارهاي دولتي و خصوصي نگهداري كالاها جهت پيشگيري از نگهداري كالاي قاچاق، كليه واحدهاي ذخيره سازي و نگه داري كالاموظفند تا با مراجعه به سامانه بهين ياب و تكميل اطلاعات درخواست شده، شناسه واحدهاي ذخيره سازي و نگه داري كالا را دريافت نمايند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، روابط عمومي سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان كرمان، در راستاي اجراي بند دوم وظايف وزارت صنعت معدن تجارت در مصوبه شماره 128188/ت45059ن مورخ 9 شهریور 89 (تصميم نمايندگان ويژه رئيس جمهور) و تكليف وزارت صنعت معدن تجارت در خصوص شناسه دار كردن و ساماندهي انبارهاي دولتي و خصوصي نگهداري كالاها جهت پيشگيري از نگهداري كالاي قاچاق، كليه واحدهاي ذخيره سازي و نگه داري كالا اعم از انبار، سردخانه، سيلو، مخزن و ... كه به طور مستقل يا وابسته به يك واحد صنعتي، صنفي، كشاورزي، شركت حمل و نقل، بندر، گمرك، فرودگاه،كارگاه ساختماني، واحد خدماتي و ... فعاليت مي نمايند، موظفند تا با مراجعه به سامانه بهين ياب به آدرس الكترونيكي behinyab.ir و تكميل اطلاعات درخواست شده، شناسه واحدهاي ذخيره سازي و نگه داري كالا را دريافت نمايند.

بر پايه اين گزارش طي توافقات انجام شده با سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي، مطابق زمانبندي كه طي مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز اعلام خواهد شد، صدور بارنامه و در نتيجه حمل بار، بدون دريافت اين شناسه امكان پذير نخواهد بود.

لازم به ذكر است تنها صدور بارنامه حمل لوازم و اثاث منزل، ادارات و ... بدون درج شناسه فوق امكان پذير خواهد بود و مدت اعتبار شناسه يكسال از زمان صدور آن است و تمديد آن منوط به ويرايش مجدد و تأييد اطلاعات در سامانه توسط متقاضي مي باشد./س

برچسب ها: سامانه ، واحدها ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.