تصویربرداری فیلم تلویزیونی " مثل یک خواب" به تهیه کنندگی فاطمه مسلمی و کارگردانی رضا غفاری اعتبار در تهران به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، فاطمه مسلمی درباره آخرین وضعیت پروژه اش گفت: این تله فیلم هم اکنون توسط  مسعود دولتخوانی و با همکاری رضا غفاری اعتبار در حال تدوین است. 



به گفته این تهیه کننده مثل یک خواب درباره زوجی به نام مانا و رضاست که به دلیل مبتلا شدن به روزمرگی های زندگی از یکدیگر فاصله گرفته اند، تا اینکه خوابی رضا را هشیار کرده و تلاش می کند تا فاصله ای که بین خود و همسرش ایجاد شده را کمتر کند.  
مسلمی با بیان این که تدوین این فیلم تلویزیونی روزهای پایانی خود را سپری می کند، تصریح کرد: زمان پخش " مثل یک خواب" هنوز مشخص نیست اما این فیلم تلویزیونی تا اوایل اسفند ماه آماده پخش خواهد شد. 




وی گفت: از عوامل توليد این فیلم تلویزیونی مي‌توان به نويسنده ( کاوه سجادی )، بهنام باريكابي ( مجري طرح) ، فريبرز سيگارودي(مدير تصويربرداري)، محمد كفاشيان (طراح صحنه و لباس)، وحيد دوزنده(صدابردار)، فروزان جلالي(دستيار يك كارگردان و برنامه‌ريز)، هدیه نصیری (منشی صحنه)، سالومه كلوند و پرهام كاكويي (گريم)، آرش زارع (عكاس)، دانيال تنظيفي (مدير تداركات)، حامد اكبري (دستيار دو كارگردان و دستيار برنامه‌ريز)، شاهين طوفان، حامد شوقي، عليرضا زياري شلماني، كسري كُرلو (دستياران تصوير)، كاوه ديداري(دستيار صدا)، همايون ‌فربود و عليرضا پايلوند (دستياران صحنه)، شيرين مسلمي (دستيار لباس) و محمدرضا كارخانه(دستيار تداركات) اشاره کرد.   
در این تله فیلم هادي ديباجي، صدف طاهريان، شهروز ابراهیمی، محمد حمزه‌اي، زهره حميدي، فريماه ارباب،حسن تسعیری، علي يداللهي و محمود پاک نیت به ایفای نقش می پردازند./ص


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار