مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه پيشنهاد مذاکره غرب به معناي قبول شکست در سياست تحريم است، گفت: ملت ايران با همه اقشار و افکار در بحراني‌ترين شرايط تاريخ انقلاب اسلامي راهپيمايي عظيمي را رقم زد تا ثابت کند در قبال ارزش‌هاي انقلابي و اسلامي خود کوتاه‌ نمي‌آيد.

مجتبي ثابتي مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارزيابي دور جديد مذاکرات ايران و 1+5، گفت: هرگاه آمريکا و غرب در معادلات سياسي خود مقابل جمهوري اسلامي ايران با شکست مواجه مي‌شوند، درخواست مذاکره مي‌کنند.

وي با بيان اينکه اگر طرف غربي به نتايج سياسي خود دست مي‌يافت اصلا اقدام به مذاکره نمي‌کرد، اظهارداشت: تحليل آنها اين بود که تحريم‌هاي يکجانبه عليه ايران مي‌تواند راه حل مناسبي براي به زانو در آوردن ملت ايران در قبال سياست‌هاي يکسويه آنها باشد، اما زماني که اين راهکار را نيز شکست خورده ديدند پيشنهاد مذاکره مجدد را دادند.

مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس با اشاره به اينکه براي غرب مسجل شده که ملت ايران از مواضع اصولي خود کوتاه نمي‌آيد، تاکيد کرد: ملت ايران با همه اقشار و افکار در بحراني‌ترين شرايط تاريخ انقلاب اسلامي راهپيمايي عظيمي را رقم مي‌زند تا ثابت کند که در حراست از ارزش‌هاي انقلابي و اسلامي خود از هيچ چيز دريغ نمي‌کند.

ثابتي تصريح کرد: مردم بار ديگر نشان دادند که در سياست‌هاي کلان و بين‌المللي پشت سر نظام و رهبر معظم انقلاب هستند و حاضر نيستند به قيمت تحريم و فشار اقتصادي از گفتمان خود کوتاه بيايند؛ لذا با توجه به اينکه غرب هيچ حسن نيتي براي ورود به اين دوره از مذاکرات از خود نشان نداده، گمان مي‌رود دل بستن به نتيجه مذاکرات امري خوشبينانه باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحریم ، مذاکره ، غرب ، بسیج ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار