مواضع تروريست ها در ريف دمشق هدف حمله قرار گرفت .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  تلويزيوني العالم ؛ نيروهاي ارتش سوريه مواضع افراد مسلح را در معظميه شام در ريف دمشق هدف حمله قرار دادند.

 ارتش همچنين در چند روز اخير خسارتهاي سنگيني به گروه هاي مسلح تروريستي وارد و نقشه آنان را براي نفوذ به داخل شهر دمشق را خنثي کرد.

 ارتش عمليات خود را در مناطق داريا و معضميه واقع در حومه غربي شهر دمشق ادامه مي دهد  و روز گذشته موفق شد که شماري از مخفي گاههاي تروريستها و تونلهاي آنها را شناسايي و منهدم کند.

 يگانهاي ارتش در ادامه عمليات تعقيب افراد مسلح در مناطق دوما، عتيبه، زملکا و عربين واقع در غوطه شرقي ، شماري از خودروها و تيربارهاي سنگيني شورشيان را منهدم کرد.برپايه اين گزارش ، در شهر حلب واقع در شمال سوريه هم ارتش بارديگر امنيت و آرامش را به منطقه اشرفيه بازگرداند و در پي آن اهالي اين منطقه به خانه هاي خودشان بازگشتند.

 افراد وابسته به کميته هاي مردمي اين منطقه کردنشين در پاکسازي منطقه اشرفيه از وجود تروريستها مسلح همکاري تنگاتنگي داشتند.اهالي منطقه شيخ نجار شهر حلب نيز در تظاهرات خواهان خروج افراد مسلح از منطقه خودشان شدند و بر همکاري با نيروهاي ارتش براي پاکسازي اين منطقه تاکيد کردند.

در استان حماه واقع در مرکز سوريه ، ارتش عمليات تعقيب تروريستها را در مناطق شمال اين استان ادامه داد و با توجه به پيشرفت يگان هاي ارتش در منطقه جنوب استان حلب، هم اکنون گروه هاي مسلح در اين مناطق در محاصره ارتش درآمدند.
همچنين ارتش در عمليات پاکسازي منطقه کفرعايا در حومه شهر حماه صد و چهل تن از تروريستها را در شهر رستن به هلاکت رساند.



                                                    آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار