اعضای تیم استقلال برای مدتی سرپرست خود را دراختیار ندارند و این موضوع برای اعضای این تیم مشکلاتی را ایجاد می کند که قرار است یکی از اعضا جای وی را پر کند، آخرین اخبار استقلال را در زیر می خوانید:

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال برای حضور در بازی های آسیایی آماده می شوند و این درحالی است که در لیگ نیز با شرایط سختی روبرو شدند زیرا چند تیم مطرح شهرستانی در تعقیب تیم استقلال قرار دارند و این موضوع باعث این شد که  اعضای این تیم برای تمام بازی ها برنامه ریزی داشته باشند.

گفتنی است: میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال قرار است چند روزی در تیم حضور نداشته باشد اعضای تیم را همراهی نمی کند.

وی قرار است برای اخذ مدرک فوق لیسانس خود راهی کرج شود تا این امر را محقق کرده و مدرک خود را دریافت کند.
 
ماجدی قرار است این روزها تکلیف مربی جوانان را فراهم کند و نفر مورد نظر خود را برگزیند تا بتواند با شرایطی ایده آل در استقلال به فعالیت خود ادامه دهد اما  این در حالی است که وی قرار است 3 الی 5 روز راهی کرج شود تا اقدامات لازم را انجام دهد و تا بتواند مدرک فوق لیسانس خود را دریافت کند.

شایان ذکر است: سرپرست استقلال در مدتی که در تمرینات تیم حضور ندارد اعلام کرده است که حمید بابازاده جای وی را پر کرده و تیم را بخوبی همراهی می کند وظایف وی را عهده دار شده است.
 
شایان ذکر است:  ماجدی عنوان کرده است پس از فوق لیسانس و اقدامات لازم در خصوص تحصیلش در مورد جوانان  تصمیم گیری نهایی را انجام می دهد تا مربی تیم ملی مشخص شود و کار خود را برای بازی های آسیایی آغاز کند و تیم ملی را همراهی کند.
 
ماجدی  مدعی است که استقلال هیچ گاه از عدم حضور وی در تیم ضرر نکرده است اما از طرفی، مسئولین مدعی شدند  که نباید افراد مختلف در این خصوص جانشین ماجدی شوند و اگر قرار نیست وی بصورت مقطعی با تیم همکاری کند جدایی اش را قطعی می کنند تا با شرایط بهتری اوضاع  را مورد سنجش قرار دهند.

** جلسه فتح اله زاده و قلعه نوعی در خصوص چند چهره ورزشی

 امیر قلعه نوعی به سرمربی تیم استقلال با شرایط خاص در این تیم حضور دارد و از طرفی اعلام شده است که وی قصد دارد هر هفته جلسه ای مهم  را با مدیریت  استقلال داشته باشد.

 بر اساس این گزارش: امیر قلعه نوعی،  اعتراض خود را برای برخی اتفاقات در تیم ارائه کرده است و مدعی شد که این مشکلات را به صورت دریافت جریمه حل و فصل می کند،‌اما مسئولین  در باشگاه  با این نوع تنبیه انضباطی موافق نیستند.
 
گفتنی است  جلسه فتح اله زاده و امیر قلعه نوعی برگزار شد و در این جلسه مقرر گردید که سرمربی تیم استقلال با امتیازات تام در این خصوص  تصمیم گیری کرده و حتی در مورد نوع برخورد با نفرات خاطی تیم نیز سرمربی تیم تصمیم می گیرد.

شایان ذکر است: فتح اله زاده اعلام  کرده است بازیکنان اصلی و ذخیره استقلال برای اعضای این تیم یکی و برابر هستند،  اما در نهایت مشخص شد که سرمربی تیم مدعی شده  است هر بازیکن با اوضاع خاصی خود رفتاری را ارائه می دهد و این موضوع اگر منجر به از بین رفتن حاشیه نشود وحرف وحدیث و حواشی در تیم بسیار زیاد باشد،  امیر قلعه نوعی است که در خصوص  وی تصمیم نهایی را اتخاذ می کند و پس از آن نیز پرونده را در جلسه مورد ارزیابی قرار می دهند تا تصمیم نهایی در خصوص  خاطیان گرفته شود.
 
شایان ذکر است: بازیکنان تیم استقلال با شرایطی روبه رو هستند که کمیته انضباطی با فعالیت زیاد کار خود را آغاز کرده است و این موضوع برای بازیکنان درد سر ساز است.

** حاتمی و حیدری به فجر نمی رسند

اعضای تیم استقلال، با شرایطی خاص روبه رو شد که  این موضوع اوضاع را برای  این تیم تغییر می دهد از طرفی اعلام شده است که دو بازیکن استقلال، برای این بازی دچار مشکلاتی جدی هستند.
 
بر اساس این گزارش: فرزاد حاتمی و خسرو حیدری، دو بازیکن تیم استقلال درتمرینات استقلال حاضر نمی شوند، اعضای تیم استقلال در صدد این هستند که با شرایطی ایده آل برای حضور در زمین مسابقه و ترکیب  تیم آماده شوند.
 
بر اساس این گزارش؛ اعضای تیم استقلال با اوضاعی روبه رو شدند که تنها برای سه امتیاز وارد زمین مسابقه می شوند و این موضوع عامل این است که دو بازیکن استقلال با اصرار فراوان مربیان استقلال روبه رو شدند که هر طور شده برای بازی با فجر آماده شوند و بتوانند استقلال را همراهی کنند.

شایان ذکر است: حاتمی و حیدری با مصدومیت روبرو هستند و این موضوع امیر قلعه نوعی را برای بایز بعدی تیمش دچار  مشکلات جدی کرده است.
 
این درحالی است که سرمربی استقلال را این رو خواسته است تا هر چه سریعتر خود را آماده کنند برای بازی آماده شوند، در حالیکه اعلام می شود استقلال بازی سختی را در پیش ندارد اما این موضوع در حالی است که امیر قلعه نوعی اصرار دارد که حتما با تمام توانش وارد زمین مسابقه شود و تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشد.

گفتنی است: ژنرال و حاتمی در روز دوبار فیزیوتراپی انجام می دهند تا آماده حضور در میادین شوند، اما این اتفاق رخ نداده است و آنها هنوز آماده نیستند.

**تماس معاون استقلال با شکایت کنندگان؛  لطفا فعلا شکایت نکنید

 مشکلات مالی تیم استقلال درد سر ساز  شده است و این موضوع  برای اعضای این تیم مشکلات فراوانی را به همراه دارد زیرا اعضای این تیم در نظر دارند که این مشکلات را حل کنند،  اما هر روز به تعداد این مشکلات و حرف و حدیث های  مالی افزوده می شود.

 بر اساس این گزارش برخی بازیکنان سابق تیم استقلال اقدامات را برای شکایت از استقلال انجام دادند، اما مسئولین این تیم مدعی هستند که این مشکلات باید ، هر چه سریعتر به اتمام برسد و اعضای این تیم با شرایط  خاص روبرو شوند که بتوانند طلب بازیکنان سابق تیم را نیز پرداخت کنند.

گفتنی است: هادی شکوری و چند بازیکن دیگر اعلام کردند که قصد دارند هر چه سریعتر اقدامات لازم را در خصوص  شکایت از استقلال انجام دهند اما این در حالی است  که یکی از معاونان استقلال  با این نفرات تماس گرفته و اعلام داشتند که از شکایت صرف نظرکنند و پس از آمادگی استقلال برای پرداخت پول  در خصوص  دریافت پول خود اقدامات لازم انجام شود.
 
شایان ذکر است:  اعضای سابق این تیم اعلام کردند که شکایت از این تیم به فدراسیون ثمری برای آبی ها ندارد و آنها نمی توانند از این طریق پولی را دریافت کنند به این دلیل برای شکایت از این تیم به فیفا اقدامات لازم را انجام دهند  اما استقلالی ها پس از درد سر رینالدو،  قصد دارند بدون شکایت پیش بروند و مشکلات را قبل از تهدید فیفا  حل کنند.
 
شایان ذکر است: مسئولین از بازیکنان سابق تقاضا و خواهش کردند که بحث شکایت را به فراموشی بسپارند./آق



برچسب ها: اعضای ، تیم ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار