رئیس مرکز داوری اتاق بازرگانی سنندج گفت: 30 بهمن ماه سال جاری مرکز داوری از نهادهای قضایی وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در سنندج افتتاح می شود.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، جوانمردی گفت: راه اندازی این دفتر می تواند در روند رسیدگی به اختلافات تجاری داخلی و خارجی منشا اثر باشد و به همین دلیل به همت اتاق بازرگانی سنندج این مرکز راه اندازی می شود.
وی با اشاره به اینکه موضوع فعالیت این مرکز در راستای تسهیل در رفع مشکلات و اختلافات تجاری بین بازرگانان و سازمان های دولتی در کردستان است، افزود: حل و فصل اختلافات بازرگانی اعم از داخلی و خارجی از طریق داوری در کمترین زمان و با بهترین شکل ممکن انجام می شود.
رئیس مرکز داوری اتاق بازرگانی سنندج بیان کرد: کیفیت بخشیدن به امر عدالت ورزی و عدالت گستری میان صاحبان هدف از جمله اهداف راه اندازی این مرکز در اتاق بازرگانی سنندج است.
جوانمردی اضافه کرد: کاهش ورودی پرونده های قضایی، شفاف سازی، رسیدگی عادلانه در کمترین زمان ممکن از جمله مزایای این مرکز است که انتظار می رود با مشارکت و همراهی خود فعالان تجاری کردستان بتوانیم بهترین عملکرد و بازخورد را در این بخش داشته باشیم./ع
برچسب ها: مرکز ، اهداف ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.