رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از برخورد زنجیره ای 5 خودرو و کشته شدن 4 تن و زخمی شدن 17 تن از سرنشینان این حادثه خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ساعت 4:40 دقیقه بامداد امروز در کیلومتر 45 آزاد راه زنجان قزوین در استان زنجان در اثر برخورد 5 دستگاه خودرو تریلر ولوو، اسکانیا، دانگ فنگ، کامیون بنز و سواری پراید 4 تن کشته و 17 تن دیگر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا اظهار داشت: 4 تن از سرنشینان این حادثه در دم جان باختند و 7 تن از سرنشینان سرپایی مداوا و 10 تن دیگر در بیمارستان بستری شدند.

سرهنگ سلبی با اشاره به بی احتیاطی از سوی راننده تریلر ولوو تصریح کرد: به علت خستگی و خواب آلودگی راننده تریلر ولوو علت این حادثه گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا خاطر نشان کرد: در حال حاضر وضعیت جوی در محورهای استان های آذربایجان غربی،‌قم،‌ کهکیلویه و بویر احمد، مرکزی و گیلان بارانی گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی امروز در استان البرز و تهران شاهد بارش باران خواهیم بود که از رانندگان انتظار می رود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند./ل

برچسب ها: راهور ، ناجا ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار