مدیر اجرایی چهارمین فرش خاکی گفت: پیش بینی میشود 27 بهمن روز رونمایی از چهارمین فرش خاکی، هفت هزار نفر گردشگر وارد جزیره هرمز شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بندرعباس علی رضوانی افزود: برپایی فرش خاکی در جزیره رنگین هرمز باعث شده است که این جزیره به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در استان مطرح شود.

وی تصریح کرد: افزایش حضور گردشگران در جزیره هرمز به دلیل برپایی فرش خاکی به حدی است که در روز 20 بهمن که آغاز پیاده سازی نقش فرش بود، بیش از ششصد نفر از فرش دیدن کردند.

مدیر اجرایی پروژه فرش خاکی گفت: رواج صنعت اکوتوریسم در جزیره هرمز بر اثر این رخداد هنری قابل کتمان نیست به گونه ای که حضور گردشگران در جزیره علاوه بر این که از لحاظ اقتصادی تاثیرات عمده داشته است از نظر اجتماعی نیز باعث افزایش ظرفیت های فرهنگی در جزیره شده است.

علی رضوانی با اشاره به بکارگیری خاک های رنگی افزود: در اجرای این پروژه تمامی تلاشمان را داشته ایم که بدون آسیب زدن به محیط زیست فعالیت کنیم و دخل و تصرف انسانی در جهت تخریب صورت نگیرد و فقط خاک های رنگی از مکان دیگر منتقل شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به حساسیت های گروه ما در رعایت موارد محیط زیستی و احترام به آن از دوستداران محیط زیست و تشکل های مردم نهاد درخواست کرده ایم که در روز رونمایی اثر، در بین مخاطبان نسبت به حفظ محیط زیست فرهنگ سازی داشته باشیم و مجموعه ای از اقدامات اجرایی و مشارکتی محیط زیستی با حضور مخاطبین را انجام خواهیم داد./ع

برچسب ها: گردشگر ، هرمز ، ورود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.