رئیس کل دادگستری مازندران گفت: باید امنیت لازم برای سرمایه گذاری در استان فراهم شود.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ؛حجت الاسلام حسین طالبی در جلسه کمیته حمایت از سرمایه گذاری بر تامین امنیت سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: باید امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.
 
وی با بیان اینکه از حضور سرمایه‌گذاران برای رفع بیکاری حمایت می ‌شود، گفت:: بدون سرمایه‌گذاری اشتغال پایدار ایجاد نمی‌شود و این موضوع باید به‌ طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مسئله سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی برای آینده است، در کنار برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت باید برای پرداختن به مسائل بلندمدت نیز برنامه هایی  داشته باشیم.

انقلاب اسلامی منشا بیداری اسلامی

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را منشا بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام دانست.
 
حجت الاسلام علی اکبر ناصری افزود: امروز وظیفه داریم یک مدل موفقی در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تمام زمینه های زندگی و در واقع یک فرهنگ ناب به دنیا عرضه کنیم.
 
وی با اشاره به تحریم کشور از سوی استکبار جهانی گفت: اگر هوشمندانه با این تحریم برخورد نماییم و گوش به فرامین رهبر فرزانه انقلاب داشته باشیم، قطعا این تهدید بهترین فرصت برای عرصه های مختلف اقتصادی، تولیدی، صنعتی خواهد بود.
 
خلع ید  53 هکتار زمین کشاورزی جویبار

رئیس دادگستری جویبار، از اجرای حکم خلع ید 53 هکتار زمین کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
 
بهمن هاشم ورزی گفت: اداره منابع طبیعی قائم شهر در سال 81 به طرفیت عده ای از اهالی روستای سراج محله پایین رود پشت شکایتی را مبنی بر خلع ید از 53 هکتار زمین کشاورزی تحویل دادگاه کرد.
 
وی افزود: در سال 83 پس از بررسی و صدور رای، پرونده مزبور به اجرای احکام کیفری ارجاع و پس از طی مراحل قانونی در تاریخ 26 دیماه 91 با دستور دادستان 53 هکتار زمین کشاورزی بدون اعتراض و درگیری به نمایندگان منابع طبیعی تحویل داده شد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.