مسئول دبيرخانه هيئت نظارت بر كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد كردستان گفت: مساجد سنگرهای دفاع از دين و ارزش‌های اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، گلباغی با اشاره به اينكه قرآن از مساجد ترويج شده است، گفت: با توجه به اينكه مساجد در طول تاريخ پايگاه و دانشگاه برای تبليغ دين اسلام بودند ما بايد امروز اين جايگاه را حفظ و احيا كنيم.
وی  به جنگ نرم دشمن و حمله به اعتقادات و باورهای دينی ما به‌ويژه بين نسل جوان اشاره و افزود: دشمن برای اين امر تمام امكانات خود را به كار گرفته تا نقش مساجد و دين را در زندگی كم‌رنگ جلوه دهد كه با تيزينی مسئولان و مردم اين امر محقق نشده است.
مسئول دبيرخانه هيئت نظارت بر كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان كردستان به نقش رسانه‌های گروهی در پررنگ كردن جايگاه مساجد اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه در نظام جمهوری اسلامی ايران خدمت كردن به اسلام جزو وظايف دينی هر فردی است؛ لذا رسانه‌های گروهی به‌ويژه صدا و سيما وظيفه دارند تا با برگزاری برنامه‌های متنوع در مساجد زمينه تشويق و ايجاد انگيزه بين جوانان را ارتقا دهند.
وی با بیان اينكه مساجد سنگرهای دفاع از دين و ارزش‌های اسلامی هستند، افزود: سنگرها هيچگاه خالی نمی‌شوند و در محافل قرآن و برپايی نماز جمعه در سطح مساجد استان اين سنگر مملو از جوانانی است كه با شوق و انگيزه در آن حضور می‌يابند./س
برچسب ها: مساجد ، قرآن ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.