كارگاه آموزشي ملي مفاهيم و نظام هاي جديد در زمينه يادگيري مادام العمر با حضور نمايندگان دستگاه هاي فرهنگي و آموزشي و جمعي از اساتيد ايراني و خارجي در سالن جلسات هتل هويزه تهران در حال برگزاري است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، علي اصغر يزداني با اشاره به حديث شريف «اطلبوا العلم من المهد الي الحد» افزود: قرآن كريم و احاديث ما سرشار از رهنمودهاي ارزشمندي است كه بر يادگيري مادام العمر (از گهواره تا گور) تاكيد دارد .  
رئيس مركز امور بين الملل و مدارس خارج از كشور افزود : يادگيري مادام العمر شامل يادگيري رسمي، غير رسمي و آزاد است كه همه جنبه هاي زندگي انسان از جمله خانواده ، مدرسه ، جامعه، محيط كار و اوقات فراغت را در بر مي گيرد.
وي  به حضور قريب 40 نفر از نمايندگان فرهنگي، آموزشي ساير دستگاه ها و اساتيدي از ايران و خارج از كشور اشاره كرد و خاطر نشان ساخت : هدف از برگزاري اين كارگاه به اشتراك گذاشتن تجارب بين المللي ، توليد انديشه هاي نو، تدوين سياست ها و راهبردهاي جامع ملي در رابطه با يادگيري مادام العمر براي همگان است .
گفتني است ؛ در اين كارگاه پروفسور جين يانگ مدير ارشد موسسه يادگيري مادام العمر يونسكو، ريكايوروزو متخصص برنامه، موسسه يادگيري مادام العمر يونسكو در آلمان و يورن اسكوزگارد، مشاور عالي UIL وزارت آموزش كودكان دانمارك سخنراني خواهند داشت .
لازم به ذكر است ؛ اين كارگاه از23 لغايت 26 بهمن ماه  در هتل هويزه تهران ادامه دارد .

برچسب ها: کارگاه ، یادگیری ، مفاهیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.