مدیرکل حوزه سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات تعداد اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند در انتخابات سال آینده 9 نفر است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،مهدی فتحیان  اظهار داشت: بر اساس قانون جدید انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرهایی که جمعیت آنها از 50 هزار تا 100 هزار نفر باشد تعداد اعضا شورای اسلامی شهر 9 نفر عضو اصلی و چهار نفر علی بدل است.

فتحیان گفت: کاندیداهای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا می توانند از 26 فروردین سال آینده با حضور در بخشداری و فرمانداری محل سکونت خود ثبت نام کنند.

وی افزود: افراد داوطلب برای حضور در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در روستاها باید دارای مدرک دیپلم، در شهرهای زیر 25 هزار نفر فوق دیپلم و در شهرهای بالای 25 هزار نفر مدرک لیسانس یا معادل آن باشند.

مدیرکل حوزه سیاسی و انتخابات استانداری همدان عنوان کرد: برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان هزار و 586 شعبه در نظر گرفته شده است.

مهدی فتحیان افزود: در سال آینده انتخابات مهم و حساس ریاست جمهوری نیز در روز 24 خرداد برگزار می شود که تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در استان همدان در نظر گرفته شده است.
 

برچسب ها: فرماندار ، سال ، شورای ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.