مسئول اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر گفت: زنگ هشدار استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای برای خانواده‌ها به صدا درآمده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سجاد مدنی صبح امروز در همایش تحکیم خانواده که توسط کمیته زنان و خانواده فرمانداری پیرانشهر در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزاری شد، اظهار داشت: استفاده از شبکه‌های تلویزیونی غرب سبب تضعیف خانواده‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه زنگ هشدار استفاده از این شبکه‌ها برای خانواده‌ها روشن شده است، تصریح کرد: خانواده‌ها باید نسبت به استفاده فرزندانشان از شبکه‌های ماهواره‌ای توجه بیشتری داشته باشند.

مدنی با تاکید بر الگو قرار دادن بانوان بزرگ اسلام، خاطر نشان کرد: زنان ایران اسلامی باید الگوی خود را از بزرگان دینی بگیرند نه از شبکه‌های ماهواره‌ای که غرب برای بینندگانش دیکته می‌کند.

وی با اشاره به حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، اعلام کرد: امروزه زنان نقش مؤثری در امورات دارند و لازم است در جامعه با پوششی مناسب ظاهر شوند.

مدنی اظهار داشت: زنان باید به فرزندان خود نیز الگوهای ایرانی و اسلامی را معرفی کرده و خودشان نیز برای دخترانشان به عنوان الگو باشند.

وی تصریح کرد: باید فرهنگ استفاده صحیح از امکانات موجود را برای فرزندانمان آموزش دهیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم./ج1

برچسب ها: تبلیغات ، الگو ، هشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.