مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری کشور با اشاره به اینکه یک میلیون و 100 نفر از روستاییان و عشایران در کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی روستایی هستند، گفت: از این تعداد 25 هزار و 480 هزار خانوار استان زنجان تحت پوشش این بیمه هستند.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران؛ سید مجید موسویان شامگاه دوشنبه در حاشیه راه‌اندازی نهمین سامانه الکترونیکی پرداخت حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور در استان زنجان افزود: استان زنجان نهمین استان است که به سامانه بیمه اجتماعی روستایی و عشایری متصل شده است.

وی اظهار داشت: 10 استان دیگر تا پایان امسال به سامانه بیمه اجتماعی روستایی وصل خواهند شد.

مدیرعامل بیمه اجتماعی روستایی و عشایری کشور گفت: این سامانه طوری است که روستاییانی که بیمه ندارند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

موسویان تاکید کرد: روستاییان و عشایران می توانند به سامانه اینترنتی www.rosta.ir مراجعه کنند و در این راستا کد ملی خودشان را درج کنند و کارنامه خودشان را دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: کارگزاران هم می توانند از طریق همین سامانه اطلاعات تکمیل تر شده بیمه شدگان خود را دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور یادآور شد: در این راستا تمدید دوره ای بیمه شدگان هم امکان پذیر است و می توانند برای جذب بیمه شدگان جدید هم اقدام کنند.

موسویان افزود: راه دیگری هم برای دریافت اطلاعات وجود دارد.

وی تصریح کرد: روستاییان علاوه بر سایت اینترنتی می توانند از طریق تلفن همراه کد ملی خود را به سامانه 300027 ارسال کنند و از این طریق از صندوق بیمه اجتماعی خود اطلاع پیدا کنند.
/ک 

برچسب ها: امسال ، سامانه ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.