آيين ‌پاياني جشنواره كاريكاتور شهري "زير آسمان شهر" فردا چهارشنبه (25 بهمن 91) در ساختمان شورا برگزار مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، اختتامیه نخستین جشنواره کاریکاتور با موضوع شهری بعدازظهر فردا چهارشنبه (25 بهمن 91) در سالن اجتماعات ساختمان شورا با حضور مسؤولان شهرداري اهواز و با اعلام برندگان نخستين جشنواره كاريكاتور شهري برگزار مي‌شود.

 

فراخوان این جشنواره اول مهر ماه اعلام شد و از هنرمندان کاریکاتوریست دعوت شد تا در این جشنواره شرکت کنند. با توجه به استقبال بسیار خوب هنرمندان از این جشنواره که برای اولین بار از سوی شهرداری برگزار می‌شد مهلت ارسال آثار که تا 11 آبان 91 تعیین شده بود تا 30 آبان تمدید شد.

 

با پایان مهلت ارسال آثار داوری ميان 145 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره واقع در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آغاز شد و پس از انجام مقدمات لازم برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در 25 بهمن 91 برنامه‌ریزی شد.

 

در آيين پاياني اين جشنواره به نفرات اول تا سوم بخش حرفه‌اي به ترتيب 400، 300 و 200 هزار تومان و در بخش آماتور به ترتيب 300، 200 و 100 هزار تومان تعلق مي‌گيرد.

 

همچنين نمايشگاه 50 اثر برتر نخستين جشنواره كاريكاتور شهري از 25 بهمن تا 10 اسفند 91 برپا مي‌شود.

 

اين نمايشگاه در گالري شمس واقع در معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري اهواز برپا مي‌شود و علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 9 تا 14 و از 16 تا 18 از آن ديدن كنند./ع

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.