بخشدار آبپخش از رفع مشکل نیروی اداری تامین اجتماعی این بخش خبر داد.

به‌ گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، احمد خرم‌روز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم تلاش فراوانی برای ارائه خدمات مختلف به مردم صورت گرفته و در تمامی زمینه‌ها موفقیت‌های ارزشمندی حاصل شده است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: گسترش خدمات اجتماعی یکی از اولویت‌های ارزشمندی است که دولت در مسیر آن گام برداشته و رشد خدمات بیمه‌ای در جامعه از اهدافی است که دولت در همین راستا به آن توجه داشته است.

خرم‌روز بیان داشت: شعبه اقماری تامین اجتماعی از سال 89 در منطقه آبپخش فعالیت داشته و مسئولان آبپخش با توجه به گستردگی جمعیتی و جغرافیایی این منطقه پیگیری‌های گسترده‌ای برای توسعه فعالیت‌های تامین اجتماعی آبپخش انجام داده‌اند.

وی تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تامین اجتماعی آبپخش را مهم ارزیابی کرد و افزود: تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش از اقدامات مهمی است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

این مسئول اذعان داشت: ارائه خدمات تامین اجتماعی برای امروز و فردای اقشار و آحاد مختلف جامعه یک ضرورت است که باید بیش از این مورد توجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: افزایش پرسنل شعبه اقماری تامین اجتماعی آبپخش از مهم‌ترین نیازهای آبپخش است که در ماه‌های گذشته در مکاتبات و مذاکراتی که با مسئولین تامین اجتماعی استان و شهرستان داشته‌ایم، همواره بر آن تاکید کرده‌ایم.

خرم‌روز ابراز داشت:‌ همدلی مسئولین از کلیدهای موفقیت یک سیستم است و مسئولین باید با اتجاد و انسجام، بیش از گذشته در مسیر رفع نیازهای مردم کوشا باشند.

وی به رفع مشکل نیروی اداری تامین اجتماعی آبپخش، گفت: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در ماه‌های گذشته همکاری فراوانی با ما داشته‌اند و در روزهای آتی شاهد رفع مشکل نیروی انسانی تامین اجتماعی اقماری آبپخش خواهیم بود.

خرم‌روز یادآور شد: بر اساس اطلاعات واصله امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی کشور با ارتقای رتبه تامین اجتماعی شهرستان دشتستان از تیپ سه به تیپ دو موافقت کرده و این امر زمینه رفع مشکل تامین اجتماعی آبپخش را به‌وجود آورده است./ج1

برچسب ها: بوشهر ، دولت ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.