مازیار فلاحی خواننده جوان کشورمان در بخش پاپ قسمتی جنبی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 24 تا 30 بهمن و به دبیری حسن ریاحی، در تهران ، کرج، قزوین، شیراز، یاسوج و گرگان برگزار شد.

در جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر، در بخش رقابتی کلاسیک ایرانی 49 گروه تقاضای شرکت در جشنواره را داشتند که از این تعداد 7 گروه انتخاب شدند.

همچنین ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی عبدالحسین مختاباد در این دوره به اجرای برنامه پرداخت.

هیئت انتخاب بخش آهنگسازی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در شاخه کلاسیک غیر ایرانی کلاسیک ایرانی و پایان نامه را شاهین فرهت، علیرضا مشایخی، محمد سریر، محمد رضا تفضلی و کیارش صاحب نسق بر عهده دارند.

در بخش جنبی جشنواره بیست و هفتم و در قسمت موسیقی پاپ گروه هایی همچون احساس خواجه امیری، محسن یگانه، مازیار فلاحی، بهنام صفوی، علی اصحابی، بنیامین، گروه رومی به سرپرستی پدرام درخشانی، گروه آریان به سرپرستی محسن رجب پور و گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری حضور داشتند.
مازیار فلاحی و احسان خواجه امیری هر یک دو سانس را به اجرای برنامه های خود اختصاص داده بودند که در نهایت، مازیار فلاحی با گردآوری بیشترین رضایت از جانب مخاطبان و مسئولان به عنوان خواننده برگزیده بخش پاپ جشنواره بیست و هفتم معرفی شد.
در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر که شامگاه 30 بهمن سال 1390 با حضور وزیر ارشاد در تالار وحدت برگزار شد ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مرتضی پور و همچنین گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو به اجرای برنامه پرداختند.

زنده یاد جلال ذوالفنون، وازطان ساهاکیان، منوچهر بیگلری پور و حشمت سنجری در جشنواره بیست و هفتم مورد تقدیر قرار گرفتند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار