معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: نمایشگاه های فروش بهاره از نیمه دوم اسفند ماه سال جاری در هفت شهرستان این استان برپا می شود.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسین کاظم زاده افزود: از دو هفته گذشته ثبت نام و گزینش تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تجاری متقاضی غرفه برای برپایی نمایشگاه های بهاره در شهرستان های مختلف خراسان شمالی آغاز شده و بر اساس برنامه این نمایشگاه ها از نیمه دوم اسفند ماه برپا می شود.

وی با بیان اینکه برای برپایی نمایشگاه های فروش بهاره در شهرستان های استان حدودا 500 غرفه پیش بینی شده است، اظهار داشت: در سال جاری به منظور ایجاد فضای رقابتی وکاهش قیمت ها، سعی شده تا غالب غرفه های نمایشگاه در اختیار تولیدکننده ها قرار گیرد.

کاظم زاده اضافه کرد: در نمایشگاه های امسال حدود 60 درصد غرفه ها در اختیار تولیدکنندگان کالاهای مختلف قرار می گیرد و مابقی غرفه ها نیز برای عرضه محصولات در اختیار فروشندگان و صنوف قرار خواهد گرفت.

به گفته وی بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با مجمع  امور صنفی تمامی کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها با تخفیف 15 الی 20 درصدی ارائه خواهد شد و مامورین و بازرسین این سازمان نیز به طور دقیق بر فعالیت فروشندگان و غرفه داران نظارت خواهند کرد.

این مسئول اضافه کرد: در این نمایشگاه ها کالاهایی چون البسه، کیف و کفش و پوشاک، مواد پروتئینی، روغن، برنج و خشکبار، آجیل و ... عرضه می شود.

وی افزود: در کنار برپایی نمایشگاه های بهاره، فروش های فوق العاده نیز با عرضه محصولات مختلف مورد نیاز مردم به قیمت هایی 10 تا 15 درصد کمتر از نرخ بازار انجام می شود و در حال حاضر ثبت نام از اتحادیه ها و صنوف در سطح استان در حال انجام است.


برچسب ها: بهاره ، نمایشگاه ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.