در بيانيه دانشگاه علوم‌وتحقيقات بوشهر آمده‌ است: جامعه دانشگاهي اين حرکت بزرگ و ستودني ملت بزرگ و شريف ايران اسلامي را پاس داشته و از خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي‌خواهد که بيش از پيش در خدمت‌‌گزاري به اين مردم عزيز تلاش کرده و با وحدت و همدلي در راستاي اهداف عاليه و سند چشم‌انداز 20 ساله نظام فعاليت کنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بيانيه دانشگاه آزاد اسلامي علوم و تحقيقات بوشهر درباره حضور گسترده ملت شريف ايران اسلامي در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن به شرح زير است:

بار ديگر مردم شريف ايران اسلامي در سي‌و چهارمين بهار پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران هوشيارانه با تبعيت از فرامين رهبر و مقتداي خويش به صحنه آمدند و حماسه‌اي ماندگار و ستودني آفريدند.

بي‌شک سيل خروشان مردم عزتمند و فهيم ميهن عزيزمان در روز 22 بهمن ماه دشمنان قسم خورده اسلام را مأيوس کرد و برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي ايران ثبت کردند.

بدون ترديد اين حرکت عظيم روح بلند ايرانيان را به منصه ظهور گذاشت تا به جهانيان ثابت کنند که اين مردم عزيز همواره به فرامين مقتدا و امام خويش لبيک گفته و مدافع آرمان‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي اسلام ناب محمدي هستند و هميشه دست رد به سينه دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامي زدند و تا نابودي نظام سلطه درصحنه حضور خواهندداشت.

جامعه دانشگاهي اين حرکت بزرگ و ستودني ملت بزرگ و شريف ايران اسلامي را پاس داشته و در اين برهه حساس از خدمت‌گزاران صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران درخواست دارد که بيش از پيش در خدمت‌‌گزاري به اين مردم عزيز تلاش کرده و با وحدت و همدلي در راستاي اهداف عاليه و سند چشم‌انداز 20 ساله نظام فعاليت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بهمن ، مردم ، حضور ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار