حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و قدردانی دانشگاهیان از این حضور سبز مردم، گزارش‌هاي اردوی تشکیلاتی "جهاد اکبر" و برپایی رفراندوم نمادین بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در ارتباط با مذاکره با آمریکا از مهم‌ترین عناوین خبری دانشگاه در این هفته بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي كشور در هفته‌اي كه گذشت رويدادهايي را در خود جاي دادند كه مهمترين عناوين آن را در گزارش زير مي‌خوانيد:

حسن روحانی: در کارها با هاشمی مشورت می‌کنم/اردوکشی خیابانی غلط بود
حسن روحاني در ميز انتخابات انجمن مستقل گفت: من آقای هاشمی را یکی از یاران انقلاب و یکی از ارکان انقلاب می‌شناسم و خیلی کارها را هم با ایشان مشورت می‌کنم و خیلی کارها را ایشان با من مشورت می‌کنند.

ثابتي: پيشنهاد مذاکره غرب به معناي قبول شکست در تحريم‌‌هاست
مسئول بسيج دانشگاه تربيت مدرس با بيان اينکه پيشنهاد مذاکره غرب به معناي قبول شکست در سياست تحريم است، گفت: ملت ايران با همه اقشار و افکار در بحراني‌ترين شرايط تاريخ انقلاب اسلامي راهپيمايي عظيمي را رقم زد تا ثابت کند در قبال ارزش‌هاي انقلابي و اسلامي خود کوتاه‌ نمي‌آيد.

چرا ما باید از سوریه دفاع کنیم؟
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: باید به این که وضع سوریه بر امنیت ملی ما اثر می‌گذارد، برسیم. بشار اسد اگر پیروز شود، روی ما مستقیم اثر مثبت می گذارد و اگر شکست بخورد ما به دردسرهای جدی می‌افتیم.

ميراحمدي: نقد سياست‌ها را جايگزين نقد اشخاص مي‌کنيم/ شاهد انتخابات پر شوري خواهيم بود
مسئول نهاد رهبري دانشگاه اميرکبير درباره چگونگي ورود به بحث انتخابات گفت: قصد داريم به جاي نقد اشخاص به نقد سياست‌ها، برنامه‌ها و راهکارهاي کانديداها بپردازيم.

ابراهيمي:ماهواره‌ای جدید طی روزهای آینده به فضا پرتاب مي‌شود/ اعزام انسان به فضا تا ۵ سال دیگر
رئیس پژوهشکده سامانه‌های فضانوردی ایران از اعزام انسان به فضا طی ۵ سال آینده در اين پژوهشكده خبر داد.

جهانگيري:"نهادينه كردن منافع ملي" در جامعه مانع از بروز فتنه‌اي ديگر
"عضو هيئت علمي دانشگاه تهران" گفت: با نهادينه شدن "منافع ملي" از سوي مسئولان در سطح جامعه، اقدامات و توطئه‌هاي دشمن، طرد و هيچ جايگاهي نزد ملت ايران پيدا نخواهد كرد.

امروز جمهوري اسلامي نماد آزادي‌خواهي در جهان است
در بخشي از بیانیه جامعه اسلامی دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر آمده است: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی مردم سالاری دینی، نماد آزادی خواهانی در جهان است.

الله‌کرم: مذاکره‌ای که برخلاف اسلام و مقاومت باشد را نمی‌پذیریم
فعال انقلابی حزب‌الله با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ما مذاکره‌ای که برخلاف اسلام و مقاومت باشد را نمی‌پذیریم.

حسن روحانی: در کارها با هاشمی مشورت می‌کنم/اردوکشی خیابانی غلط بود
حسن روحاني در ميز انتخابات انجمن مستقل گفت: من آقای هاشمی را یکی از یاران انقلاب و یکی از ارکان انقلاب می‌شناسم و خیلی کارها را هم با ایشان مشورت می‌کنم و خیلی کارها را ایشان با من مشورت می‌کنند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی: مردم اجازه توقف قطار پیشرفت انقلاب را نمی‌دهند
در بيانيه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی آمده است: ملت ایران نشان داد هجمه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دشمنان ذره‌ای تزلزل در عزم و اراده آهنینش ایجاد نکرده و لحظه‌ای توقف در قطار پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران با وجود این مردم مقاوم، آگاه و همیشه در صحنه، ایجاد نخواهد شد.

رهبر: دشمن با مشاهده حضور پرشور مردم به شکست معادلاتش عليه ايران اعتراف کند
رئيس دانشگاه تهران حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن را بيانگر پايبندي آنان به ارزش‌هاي انقلاب دانست و گفت: مستکبران جهان با مشاهده حضور پرشور ملت ايران در عرصه‌هاي مختلف کشور به شکست خود در معادلات عليه ايران اعتراف کنند.

کوشکي: دشمنان براي توقف ملت ايران چاره‌اي جز تحريم بيانديشند
استاد دانشگاه تهران با بيان اينکه دشمنان بايد به دنبال چاره‌اي ديگر براي توقف مردم از ارزش‌هاي انقلاب باشند، گفت: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن پاسخي محکم به بانيان تحريم‌ها و فشارهاي همه جانبه عليه ايران بود.

اميريان: انقلاب ايران بزرگترين تحول ايدئولوژيک در منطقه وجهان بود
دبير سابق دفتر تحکيم وحدت با بيان اينکه تمامي انقلاب‌هايي که تاکنون در جهان شکل‌گرفته بر ريشه‌ اقتصادي داشته است، گفت: انقلاب اسلامي ايران بزرگترين تحول سياسي ايدئولوژيک در منطقه و جهان بود.

حجت الاسلام پناهيان: مسئولان با وحدت به حفظ آرامش کشور کمک کنند
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مسئولان با حفظ وحدت خود آرامش را براي مردم کشور به ارمغان مي‌آورند.

رفراندوم نمادين بسيج دانشگاه شريف درباره مذاکره با آمريکا:پاسخ ملت در قبال مذاکره با آمریکا منفي است
بسيج دانشجويي دانشگاه شريف در جشن 22 بهمن با برگزاري رفراندومي نمادين، پيام ملت ايران در ارتباط با مذاکره با آمريکا را به گوش رسانه‌ها و سياستمداران رساند.

برچسب ها: دانشگاه ، عناوین ، خبر ، بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار