رئیس بیمارستان «سوم شعبان» شهرستان دماوند گفت: 50 درصد از اعتبارات بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند از محل کمک‏های خیران تامین شده است.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران
، عباس حیصمی در حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرستان دماوند اظهار داشت: در روزهای گذشته با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال سه بخش بهداشتی و درمانی این بیمارستان افتتاح، بهره‏برداری و نوسازی شد.

وی همچنین از وقف برخی دستگاه‏های درمانی مورد نیاز این بیمارستان از سوی از خیران گران‏قدر خبر داد.

حیصمی ادامه داد: اعتباری سه میلیارد و 400 میلیون ریالی از این بودجه برای نوسازی، توسعه و تجهیز بخش زنان و اطفال توسط خیری نیکوکار اختصاص داده شد.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: در ماه‏های پایانی سال 90 با انتقال بخش دیالیز مرکز بهداشت و درمان از فضای کوچک و نامطلوب به فضای تازه‏تأسیس منتقل و بخش قدیمی توسط خیری نیکوکار به بخش زنان و اطفال افزوده شد.

وی خیران این مرکز را به سه گروه تقسیم کرد و افزود: افرادی در کارهای عمرانی این بیمارستان همکاری دارند و گروهی دیگر در تجهیز این مرکز همیاری می‏کنند.

حیصمی افزود: این افراد با اختصاص مبالغ ثابت ماهانه به حساب مددکاری بیمارستان سوم شعبان به مددجویان و بیماران نیازمند به قصد کاهش هزینه‏های درمانی مساعدت می‏کنند.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از حمایت‏های ریاست، معاونان و مدیریت‏های ذی‏ربط دانشگاه شهید بهشتی تقدیر کرد.

* بهداشت و درمان در دماوند نیازمند نگاهی ویژه است

فرماندار شهرستان دماوند که هم‏اکنون به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان منصوب شده است، نیز در این باره عقیده دارد: در بخش بهداشت و درمان این شهرستان به واسطه قرار گرفتن در دو مسیر شریانی و حیاتی محور هراز و فیروزکوه نیاز به توجهات ویژه‏ای است.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد اظهار داشت: در تمامی فصول سال از جمله در ایام تعطیل عید و زمستان آمار تصادفات در این دو محور بسیار بالاست.

وی ادامه داد: بحث نوسازی و تجهیز و تکمیل تجهیزات پزشکی بیمارستان، تأمین پزشکان متخصص به ویژه در بخش رادیولوژی و همچنین تکمیل و بهره‏برداری از بخش اورژانس درمانگاهی تخصصی، نیاز به توجه ویژه‏ای برای اعزام پزشکان متخصص به این شهرستان را می‏طلبد.

قاسمی‏فرزاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران خواستار توجه ویژه در بخش بهداشت و درمان به شهرستان برای برطرف‏سازی نیازهای شهرستان در این سه محور و همچنین نیروی انسانی شد.

این مسئول، برگزاری این نشست را به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‏های خیرانی که در این شهرستان به ویژه بخش سلامت و بهداشت مشارکت می کنند، دانست و خاطرنشان کرد: انسان‏هایی که بتوانند ثروت خود را در راه خیر استفاده کنند توفیقات بزرگی از سوی خداوند نصیب‏شان شده است.

وی از رئیس بیمارستان سوم شعبان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند به پاس تلاش صادقانه و زحمات شبانه‏روزی تقدیر کرد.

قاسمی‏فرزاد همچنین از خیران، خانواده معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس و هیئت امنای بیمارستان قدردانی کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.