پرونده مردی که متهم به مباشرت در قتل یک جوان بود در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : در این پرونده محمد حسین 35 ساله متهم به مباشرت در قتل یک جوان 27 ساله به نام علی است که در تاریخ 5 شهریور ماه 90 در محدوده رسالت توسط شليک یک تیر و برخورد به قفسه سینه علی که قصد سرقت از متهم را داشت به قتل رسيد.

بنابر کیفر خواست خوانده شده، محمد حسین سابقه دار و در حال حاضر زندانی و با توجه به نظریه پزشکی قانونی و تائید سلامت روانی و اعتراف صریح متهم، شهادت افراد حاضر در محل و گزارش مامور کلانتری فرد متهم بزه کار دانسته شده است .
متهم برای آخرین دفاعیات خود در برابر قضات گفت: آن شب حدود ساعت 10 در کنار خیابان برای گرفتن تاکسی ایستاده بودم که ناگهان یک پراید با 4 سرنشین که سه نفر آنان پسر و یک نفر آنان دختر بود با رویت من در 50 متری ایستاده و دنده عقب آمدند.

در همین حین من که از نیت پلید آنان آگاه شده بودم بلافاصله جلوی یک موتور سیکلت سوار را گرفته و توسط آن قصد فرار داشتم که افراد پراید مرا تعقیب کرده و به کنار من آمدند و اظهار داشتند که مواد می خواهند، لذا من نیز برای دادن مواد به آن ها از موتور پیاده شده و در حین در آوردن مواد، یکی از آنها کوله پشتی مرا کشیده و به سرقت برد.

من نیز که قصد ترساندن آنان و پس گرفتن مالم را داشتم با اسلحه ای که صبح همان روز در بازار با یک تبعه افغانی در ازای مواد مخدر عوض کرده بودم، یک تیر به سمت آنان شلیک کردم.

به دنیال این موضوع آن تیر رها شده از درب خودرو و صندلی عبور کرده و از پشت قفسه سینه راننده وارد و از جلو خارج می گردد و موجب فوت علی 27 ساله می شود.

در همین حین که متهم محل را ترک نموده بود و متواری شده بود مدتی بعد توسط ماموران به علت حمل 100 گرم شیشه دستگیر و به زندان روانه شد و ماموران مسئول پرونده متهم توانستند با مدارک کافی داخل کیف، صاحب آن را که محمد حسین بود شناسایی کنند و در زندان طی بازجویی به جرم خود اعتراف کرد و در نهایت جهت صدور حکم پرونده متهم را در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار دادند./ل

برچسب ها: قتل ، متهم ، قضات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار