مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده دیپلمات‌ها، مقامات سیاسی، اقتصادی، پارلمانی و دوستداران جمهوری اسلامی ایران در دوحه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده دیپلمات‌ها، مقامات سیاسی، اقتصادی و پارلمانی و دوستداران جمهوری اسلامی ایران در دوحه برگزار شد.

در این مراسم «محمد جواد آسایش زارچی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر از مهمانان استقبال کرد و شرکت‌کنندگان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به نماینده کشورمان تبریک گفتند.


در آیین باشکوه سی و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سفرا، رؤسای نمایندگی‌های سیاسی و بین‌المللی و وابستگان نظامی مقیم قطر و همچنین "شیخ احمد بن محمد بن جبر آل ثانی" و شماری از مقامات کشوری و لشکری، در کنار رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز مطالعاتی، علمی و آموزشی، رؤسای بانک‌ها، مدیران شرکت‌ها و بنگاه‌های تولیدی و کارآفرینان و جمعی از مدیران نشریات و خبرنگاران قطری حضور داشتند.



همچنین در این آیین، سفیر جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی پیرامون پیروزی انقلاب اسلامی، ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران، جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی و آغاز تحریم‌ها علیه کشورمان از همان مقطع زمانی و مقاومت و پایداری ملت شریف ایران در مقابل دشمنان پرداخت و در تبیین روابط دو کشور به سفرهای دوجانبه بین مقامات ایران و قطر طی یکسال گذشته، سفر امیر، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر به جمهوری اسلامی ایران و سفر "صالحی" وزیر امور خارجه کشورمان به دوحه اشاره کرد.

در حاشیه این مراسم که در باشگاه دیپلماتیک دوحه برگزار شد، فیلمی در برگیرنده گوشه‌هایی از تاریخ و دستاوردهای ملت ایران برای مهمانان و شرکت‌کنندگان به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیپلمات ، ایران ، دوحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار