نماینده ولی فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان با صدور بیانیه ای از حضور پُر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری قدر دانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی و فهیم استان کرمان درودتان باد که بار دیگر حماسه آفرین شدید و در یوم الله بیست و دوم بهمن شور و شعور ستودنی تان را به رخ جهانیان کشیدید. امروز در جای جای این سامان ، دریای بی پایانی از احساس های پاک شکل گرفت و ترنم دلنشین و پرمعنای"موجیم که آسودگی ما عدم ماست" به زیبایی هرچه تمام بر پهن دشت کرمان خطه ایثارگران،غیورمردان و جوانمردان طنین افکن بود.

آری،بیست و دوم بهمن ماه امسال در کرمان همراه با همه ایرانیان انقلابی ثبت تاریخ شد و نام بلند کرمانیان از مأذنه های افتخار بلندآوازه گشت.

امروز روح بلند معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لاله های سرخ فام این مرز و بوم شادان شد که برخلاف همه توطئه های ددمنشانه و سنگ افکنی ها،با صلابت و توفنده روندگان طریق ولایت بودید و وجدان های پاک و بیدار،مدال وفاداری به امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) را تقدیم محضر پرقدرتان نمودند.

باهزاران شکر و سپاس به پیشگاه کبریایی حضرت دوست از حضور گسترده آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22بهمن در همه شهرستان ها،شهرها،بخش ها و دهستان های استان قدردانی می نماییم.من الله توفیق علیه التکلان

سید یحیی جعفری اسماعیل نجار

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استاندار کرمان/س

برچسب ها: قدردانی ، کرمان ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.