عضو حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی یزد، غیرت، آزادمردی و رشادت‌های عشایر را قابل تحسین ذکر کرد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام محمود قائمی در جشنواره عشایر روستای هارونی اظهار داشت: عشایر به حق پشتوانه تاریخ ایران هستند و غیرت و آزادمردی آنها در همه دوره‌ها قابل تحسین است.

وی افزود: تاریخ انقلاب پر از بزرگواری‌ها و رشادت‌های عشایر است و آنان افتخار آفرینان این مرز و بوم هستند.

قائمی عنوان کرد: روزگاری سیاست‌های دشمن شادکن طاغوت نگاهی غلط به عشایر داشت اما در همان زمان نیز بسیاری بر رشادت‌های عشایر گواهی می‌دادند و انقلاب اسلامی نیز نگاه به این قشر تأثیرگذار را کاملأ تغییر داد.

وی ادامه داد: ایام دهه فجر یادآور قابلیت مردم است و ایامی برای یادآوری گذشته است و اینکه به برکت انقلاب اسلامی به جایگاه شایسته خود بازگشته‌ایم.

قائمی تأکید کرد: هر فردی به ویژه عشایر، در هر کجا وظیفه دارند که برای استمراربخشی به این نظام تلاش کنند.

عضو حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی یزد عنوان کرد: غیرت عشایر و آزادگی و خداپرستی آنان در بسیاری از پشت میز نشین‌ها وجود ندارد و همین مسئله وظیفه آنان را دو چندان می‌کند.

یکی از نمایندگان عشایر هارونی نیز در سخنان کوتاهی اظهار داشت: عشایر چون گذشته پشتیبان انقلاب هستند و حربه‌های مختلف دشمنان آنان را دلسرد نخواهد کرد.

سبزعلی اکبری افزود: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نیز، تنها زمینه‌های تلاش در این قشر را فراهم می‌کند و تاثیری در روند حمایت عشایر ندارد.

جشنواره عشایر روستای هارونی از توابع بخش بهمن با همکاری امور عشایری جهاد کشاورزی ابرکوه برگزار شد و برنامه‌های دیدنی این جشن که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، مورد توجه حاضران که از شهرستان ابرکوه، یزد و شهرستان خرمبید در این مراسم شرکت کرده بودند، قرار گرفت.
برچسب ها: عشایر ، غیرت ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.