رییس کارگروه خوشه های صنعتی کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان گفت:فعالیت رسمی مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی اصفهان (مپفا) روز پنجم اسفند مصادف با روز مهندس در اتاق بازرگانی اصفهان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان «علی صفرنورالله»تصریح کرد:مپفا به همت اتاق اصفهان و با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی استان با هدف سامان بخشی به پیمانکاران و توسعه بازار ایجاد می شود.

وی مارکتینگ برای اعضای مپفا را یکی از مهمترین وظایف آن برشمرد و گفت:توسعه بازارهای داخلی و خارجی برای اعضا جزو مهمترین وظایف مپفا است .

صفرنورالله از ایجاد دفتر spx اصفهان در ساختمان شماره 2 اتاق بازرگانی اصفهان واقع در خیابان کمال اسماعیل خبر داد و گفت:در این مرکز اطلاعات اولیه و فنی پیمانکاران دریافت و بر اساس توانمندی آنان طرحهای ارایه شده کارفرماها به آنان ارایه می شود.

وی از برقراری ارتباط بین مرکز مبادلات پیمانکاری اصفهان با ترکیه خبر داد و گفت:یونیدو سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد نیز در آینده نزدیک سفری به اصفهان برای تقویت این مرکز خواهد داشت.

صفرنورالله تصریح کرد:درگام نخست ایجاد این مرکز شرایط احراز برای پیمانکارانی که خواستار عضویت در این مرکز می باشند اعلام می شود و با ارزیابی عملکرد اعضا ،شبکه اطلاع رسانی به کارفرمایان جهت انتخاب پیمانکار ایجاد می شود.

وی از تنظیم منشور اخلاقی برای اعضای این مرکز خبر داد و گفت:حضور در این مرکز نیازمند رعایت اصول اخلاق حرفه ای است.

کارشناس شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان در این جلسه گفت:در گام نخست سه بخش صنایع فولادی،انرژی و خودرو در این مرکز فعالیت خود را آغاز می کنند.

«احسان خیام باشی» افزود:استان اصفهان در این سه حوزه دارای مزیت های رقابتی است .

وی افزود:با وجودی که استان اصفهان در سایر حوزه های نساجی ،صنایع فلزی ،لاستیک سازی ،الکترونیکی ،صنایع ریلی وسنگ دارای پیمانکاران توانمندی است ولی سه حوزه برای آغاز کار این مرکز بر اساس مطالعات انتخاب شده است ./س

برچسب ها: افتتاح ، مرکز ، مبادلات ، فرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.