رئیس امور بانوان شهرداری منطقه 6 از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره تسنیم در 25 بهمن ماه خبر داد.

کمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای اجرای طرح های اجتماع محور و خلاقیت هنری جشنواره تسنیم در رشته های مختلف فرهنگی و هنری در منطقه برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف اجرای این جشنواره تصریح کرد: آماده سازی زمینه های لازم برای کشف شکوفایی استعدادهای بانوان در سطح محلات، آموزش کانون ها و گروه های محلی بانوان و مشارکت عمومی بانوان محله از جمله مهم ترین اهداف اجرای جشنواره تسنیم است.

کمانی در ادامه اظهار داشت: این جشنواره در قسمت فرهنگی و هنری در بخش های خوشنویسی کوثر، بهترین ها از دور ریختنی ها برگزار و از برترین های هر کدام از رشته ها تقدیر خواهند شد.

وی اذعان داشت: اختتامیه این جشنواره در سطح منطقه چهارشنبه 25 بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 اجرا می شود و علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با حضور کارشناسان حوزه بانوان از اثار منتخب ارسال شده به دبیرخانه های تخصصی این جشنواره تقدیر به عمل می آید و افراد منتخب برای شرکت در مرحله سراسری معرفی می شوند.

کمانی خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم در سالن بیرون جشنواره نمایشگاهی از آثار برگزیده برگرار و آثار منتخب به نمایش گذاشته می شود همچنین از بیمارستان مسیح دانشوری برای عضو گیری اهدا اعضا و موسسه خیریه محک برای عضوگیری حامیان بیماران سرطانی در این مراسم شرکت خواهند نمود./ل

برچسب ها: جشنواره ، هنری ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار