دشمن از توسعه علمی ایران واهمه دارد و در این راستا باید کشور در زمینه علم و فناوری روز به روز پیشرفت کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندار زنجان در مراسم افتتاح صندوق مهر امام رضا(ع) پارک و علم فناوری گفت: پارک علم و فناوری استان زنجان در کشور جایگاه ویژه ای دارد و در این راستا دانشجویان باید به خوبی حمایت شوند.

رئوفی نژادافزود: به برکت انقلاب ایران در علم فناوری توسعه خوبی داشته است و این امر روز به روزپله های ترقی را پشت سر می گذارد .

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب خبری از علم و تکنولوژی نبود ادامه داد: در زمان رژیم طاغوت در حق مردم جفا شده بود و مردم در خصوص علم فناوری بسیار عقب مانده بودند.

استاندارزنجان با اشاره به اینکه در زمان انقلاب کشور در همه حوزه ها به غرب و استکبار وابسته بود و هیچ گونه استقلالی از خود نداشت و در این راستا بیگانه در کشور دخل و تصرف داشت تصریح کرد: امروزایران با داشتن جوانان ولایی و دین مدار به معرفت و شاخت در همه حوزه ها دست پیدا کرده و هیچ گونه وابستگی به بیگانه ندارد .

رئوفی نژاد تاکید کرد:امروز مسئولان با حمایت دانشجویان در حوزه صنعت و فناوری باعث شده اند که ایران جزو کشورهای فعال و پیشرودر عرصه علم و فناوری باشند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ایران با داشتن مرکز پارک علم و فناوری از نظر کمی و کیفی بسیار توسعه پیدا کرده و همین امر عدم وابستگی ایران به بیگانه را به عینه نشان می دهد./س
برچسب ها: واهمه ، دشمن ، توسعه ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.