مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود از جمع‌آوری 2.9 میلیارد ریال کمک مردمی در شهرستان ایجرود خبر داد.



به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید مسعود حسینی به معرفی برخی از طرح‌های مشارکتی اجرایی توسط کمیته امداد ایجرود پرداخت.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، اضافه کرد: از عمده طرح‌هایی که به صورت مستمر توسط این نهاد اجرایی می‌شود، طرح اکرام ایتام در قالب جمع‌آوری کمک برای ایتام زیر پوشش این نهاد است که تا کنون بیش از 500 میلیون ریال کمک در قالب این طرح جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود همچنین با اشاره به اجرای طرح رضوان در قالب جمع‌آوری کمک برای تامین و ساخت مسکن خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد افزود: در 10 ماهه امسال بیش از 214 میلیون ریال در قالب این طرح جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه به جمع‌آوری زکات در سطح شهرستان نیز اشاره داشت و گفت: در 10 ماه گذشته از سال بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال در این راستان جمع‌آوری شده است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در مجموع از آغاز سال جاری تا پایان دی ماه 2 میلیارد و 981 میلیون و 333 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح‌های اجرایی کمیته امداد ایجرود جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد در همان محلی که طرح اجرا می‌شود، هزینه می‌شود.

*اشتغال 132 مددجوی ایجرودی در سال‌جاری

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود در بخش دیگری از سخنان خود به سایر خدمات کمیته امداد در حمایت از خانوارهای زیر پوشش این نهاد نیز اشاره داشت و گفت: از آغاز سال‌جاری تا پایان دی ماه برای 132 مددجوی ایجرودی شغل ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در قالب ایجاد شغل برای مددجویان ایجرودی اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال هزینه شده است.

حسینی همچنین یادآور شد: مشاغل ایجاد شده برای مددجویان ایجرودی در بخش مشاغل کسب و کار خرد، مشاغل خانگی و کار انگیزی بوده است.
برچسب ها: امداد ، ایجرود ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.