معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کشور در جشن انقلاب اسلامی ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن گفت: مرحله سوم پرداخت معوقات بازنشستگان قبل از سال 79 نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اسفند ماه جاری پرداخت می شود.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی، میزان معوقات قابل پرداخت را 310 میلیارد تومان عنوان كرد و افزود: بخشی از این معوقات طی دو مرحله به این بازنشستگان پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: هم اكنون در كشور 650 هزار بازنشسته و چهارمیلیون و 500 هزار نفر زیر پوشش بیمه درمانی نیروهای مسلح قرار دارند.
سردار سرتیپ پاسدار دقیقی، با تشریح استفاده افراد زیر پوشش بیمه نیروهای مسلح از بیمه مكمل درمان تصریح كرد: در بخش بستری افراد زیر پوشش هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی كنند.
معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح افزود: به دلیل تغییرات هزینه های دارو و تجهیزات پزشكی، مشكلاتی برای افراد تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح نیز ایجاد شده كه امیدواریم با افزایش سرانه درمان این افراد، تامین منابع از سوی دولت و سود سرمایه گذاری ها، مشكلات موجود برطرف شود.
وی، با تشریح اجرای طرح منزلت تصریح کرد: این طرح با هدف مكانیزه كردن سیستم ارائه خدمت به بازنشستگان زیرپوشش این سازمان برای ارائه خدمت در پرداخت حقوق، خدمات بازنشستگی و درمان با ارائه كارت هوشمند اجرا می شود.
سردار سرتیپ پاسدار دقیقی گفت: تا كنون 200 هزار نفر در كشور كارت هوشمند دریافت كردنده اند و این طرح هم اكنون در 15 استان كشور اجرا شده و در بقیه استان ها نیز در دو ماهه اول سال آینده اجرایی می شود. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
داود شفاعت
۱۴:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
بعید میدانم پرداخت شود