شیاطین سرخ امیدوارند دیدار اروپائی آنها با بازیکن سابقشان به تکرار خاطره تلخ 10 سال پیش نیانجامد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری روئیترز، دو تیم فوتبال منچستر یونایتد و رئال مادرید روز چهارشنبه  در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دیداری حساس و جنجالی را برگزار می کنند.

 10 سال گذشته در دیداری مشابه، رونالدوی برزیلی به رئال مادرید پیوست و در اولین دیدار مقابل شیاطین سرخ هت تریکی بیاد ماندنی را انجام داد.

حالا با گذشتن 10سال پس از  این خاطره ، یونایتد بار دیگر در رئال مادرید با رونالدویی مواجه می شود که بازیکن اسبق آنها بوده و به غولهای اسپانیا پیوسته و حالا ستاره ای بزرگ محسوب می شود.

 آنها می هراسند همانند رونالدوی برزیلی، کریستیانو رونالدوي پرتغالی نیز آنها را با هت تریکی غافل گیر کند. رونالدو نیز مطمئن است که اگر بتواند شگفت آفریني کند کار او بدون اجر نخواهد ماند و زیر سایه ی حرکات خارق العاده مسی رقیبش پنهان نمی شود چرا که برگزار کنندگان این فصل لیگ قهرمانان تلاش کرده اند تا انجام این دور از رقابت ها یک ماه کامل به طول بیانجامد، در نتیجه بارسلونا تا 8 روز دیگر مسابقه نخواهد داشت و رونالدو فرصت دارد تا در این زمان ممکن بدون حضور مسی خود نمایی کند و بدرخشد و برای یک بار هم که شده استعداد خارق العاده اش تحت تاثیر توانائی های مسی دچار کم توجهی نشود./آق
برچسب ها: شیاطین ، سرخ ، امیدوارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار