مربی تیم فوتبال گهر درود لرستان گفت: خروطی از دوستان قدیمی هدایتی است، وی سابقه حضور در استیل آذین هم داشته است به نظرم خروطی می تواند مشکلات گهر درود را تا حدودی برطرف کند.

نادر فریاد شیران مربی تیم فوتبال گهر درود لرستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هدایتی مالک باشگاه گهر 20 درصد از قرار داد بازیکنان را پرداخت کرده است، وی قول داده مابقی مبلغ قرار دادها را هرچه سریعتر به حساب بازیکنان واریز کند.

فریاد شیران در باره بازی تیم گهر درود مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی سختی مقابل پرسپولیس پیش رو داریم اما قصدمان این است که حداکثر امتیازات را در این بازی به دست آوریم، اگر شرایط بازی طوری بود که نتوانستیم برنده بازی شویم یک امتیاز هم برایمان ارزشمند است.

مربی تیم فوتبال گهر درود لرستان درباره 16 تیمی شدن لیگ برتر گفت: افرادی که این طرح را تصویب کردند باید خودشان این مصوبه را به صورت قبلی برگردانند، با توجه به وسعت کشورمان هم اکنون 60 درصد از شهرهای ما تیم ندارند.

وی در ادامه اظهار داشت: اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خرد جمعی شان باید تصمیم شتاب زده شان را لغو کنند و یک راهکار مناسب تری را به تصویب برسانند.

فریاد شیران تصریح کرد: کی روش برنامه 16 تیمی شده لیگ برتر را می دهد و مسئولان فدراسیون فوتبال هم آن را اجرا می کنند.

وی درباره برداشته شدن منشور اخلاقی گفت: به نظرم تاج یک تصمیم عجولانه گرفته است، وی به خاطر مطرح کردن خودش منشور اخلاقی را برداشته است، به نظرم مسئولان فدراسیون فوتبال نباید هر قانونی که گذاشتند به راحتی بردارند،‌ آنها باید اشکالات قانون منشور اخلاقی را برطرف کنند.

مربی تیم فوتبال گهر درود گفت: منشور اخلاقی را باید باشگاه ها رعایت کنند و فدراسیون فوتبال برکار آنها نظارت کند.

به هر حال برداشته شدن منشور اخلاقی این موضوع را می رساند که مسئولان ما را اراده ای برای از بین بردن فساد و دلالی در فوتبال را ندارند.

وی درباره حذف سقف قرار داد در فصل آینده بیان کرد: مسئولان سازمان لیگ باید جلوی تخلفات را بگیرند نه اینکه قانون سقف قرار داد را بردارند، آنها باید باشگاه ها را موظف کنند تا سقف قرارداد را رعایت کنند و خودشان هم ناظر آن باشد.

وی عنوان کرد: رویانیان فردی را اجبار نکرده بود که به تیم گهر کمک کند، اگر مدیر عامل پرسپولیس پولی به گهر داده چرا آن را رسانه ای می کند و مدت می گذارد.

هدایتی بدهی 200 میلیونی باشگاه گهر درود به رویانیان را با دادن چک 250 میلیونی به وی جبران کرده است./آق

برچسب ها: نادر ، شیران ، فریاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.