فرمانده مرزباني خراسان رضوي با اشاره به تجهيز اپتيكي و الكترونيكي در مرزهاي شرق كشور گفت: اعتبارات انسداد مرزي در استان خراسان رضوي از ابتداي سال‌جاري تاكنون واصل نشده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار محمدكاظم تقوي با اعلام این مطلب گفت: تيم‌هاي اطلاعات و عمليات مرزباني خراسان رضوي دو تن ‌و212كيلوگرم انواع موادمخدر در درگيري با اشرار مسلح كشف كرده‌اند.
وي افزود: در سال‌جاري درگيري‌هاي مرزي در استان خراسان رضوي 20درصد و كشف موادمخدر 65درصد كاهش يافته كه به معناي كاهش ورود موادمخدر و تجاوزهاي مرزي در اين استان بوده است.
سردار محمدكاظم تقوي در زمينه انسداد مرزها گفت: متاسفانه اعتبارات انسداد مرزهاي استان؛ همچنين پروژه‌هاي آب‌رساني، برق‌رساني، احداث جاده، ايجاد پاسگاه‌ها و برجك‌ها و ترميم موانع قبلي در سال1391 تا كنون واصل نشده است؛ اما روند تجهيز سيستم‌هاي اپتيكي و الكترونيكي در 300كيلومتر مرز مشترك خراسان رضوي با افغانستان و 460كيلومتر مرز مشترك با تركمنستان با تقويت بسيار مطلوبي روبه‌رو
بوده است.
سردار تقوي گفت: تيم‌هاي اطلاعات و عمليات مرزباني خراسان رضوي از ابتداي سال‌جاري بيش از دو تن و 212 كيلوگرم انواع موادمخدر كه 77درصد آن ترياك بوده؛ همچنين مقاديري كالاهاي قاچاق كه به‌صورت جاسازي حمل مي‌شد، كشف كردند.

برچسب ها: اعتبار ، انسداد ، مرزها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.