مدیرعامل شرکت ملی نفت مناطق نفتخیز جنوب از ساخت وطراحی شش هزار قطعه صنعت نفت در شرکت های تابعه مناطق نفتخیز جنوب خبرداد.

 به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حمید بورد  گفت: با وجود تحریمهای وارد شده از سوی شرکت های غربی به صنعت نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با کاهش تولید روبرو نشده است.

بورد اظهارداشت: کارنامه درخشان شرکت های بهره برداری مناطق نفتخیز جنوب حاکی از آن است که با تکیه برتوان متخصصان داخلی و خودباوری هیچ قدرتی توان مقابله با صنعت نفت ایران را نخواهد داشت.

وی با یادآوری دلاورمردیهای کارکنان صنعت نفت گچساران در دوران انقلاب و اعتصاب کارکنان این شرکت به عنوان شاهرگ حیاتی نفت کشور اظهارداشت: سازماندهی و کادر قوی مدیران و کارکنان شرکت بهره برداری گچساران در سطح مناطق نفتخیز کشور کم نظیراست.

بورد از افتتاح 15 پروژه در سطح مناطق نفتخیز در سالگرد گرامیداشت دهه فجر خبر داد و افزود: پروژه های توسعه و تجهیز"نمکزدایی رگ سفید2 ، پروژه توسعه تفکیک وتقویت فشار نفت واحد "منصورآباد3" از مهمترین طرح های افتتاح شده درنفت و گاز گچساران است.

 

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها تحول عظیمی در تثبیت و افزایش تولید نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صورت گرفته است.

گچساران پیشرو در عرصه خودکفایی

وی با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، از خودکفایی متخصصان ایرانی در ساخت و طراحی بسیاری از قطعات مورد نیاز صنعت نفت و گاز کشور خبرداد.

بورد یادآور شد: شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران با ساخت و طراحی بیش از یک هزار قطعه مورد نیاز صنعت نفت با استفاده از مهندسی معکوس و طراحی متخصصان داخلی، جایگاه ارزنده ای در میان شرکت های بهره بردار نفت و گاز کشور داراست.

 

وی افزود: فرایند تولید با توجه گستردگی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بسیار کار پیچیده ای است که جز باهمت و تلاش کارکنان این منطقه امکان پذیر نخواهد بود.

بورد تاکید کرد: توجه به نیازهای نیروی انسانی در مناطق عملیاتی نیاز امروز صنعت نفت کشور است و با توجه به شرایط رفاهی و کاری کارکنان و خانواده های آنها می بایست انگیزه این افراد را در افزایش تولید و کارایی بیش از بیش ارتقاء داد./ک
 

برچسب ها: نفت ، ساخت ، طراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.